تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۴

سنگ محک صداقت!

از جمله نتایج مهمی که من و همخونه محترم طی ساعت ها بحث و زیر و رو کردن زندگی آشناها و مردم به اون رسیدیم اینه که: اگه کسی پیدا شد و به شما ابراز علاقه کرد و خواست با شما قرار بذاره و شما هنوز به صداقت گفتارش شک داشتید یک راه مطمئن و بدون درز وجود داره و اونم اینه که شما محل قرار رو "کافی شاپ وی.آی.پی مجتمع پالادیوم" تعیین کنید. اگه طرف قبول کرد بدونید در گفتارش صداقت داره و کلا بچه خوبیه. البته این راهکار ما فعلا در تهران قابل اجراست و دوستان شهرستانی باید یه راه دیگه برای سنجش صداقت طرف پیدا کنند.

۹۴/۰۳/۲۵
7660 ...

نظرات  (۲۳)

یه بارکی بگو شما دو تا نشستین واسه پروندن خاطرخواه های ما دسیسه میچینین!
پاسخ:
ما به فکر این هستیم که با احساسات دخترهای خوب مملکتمون بازی نشه. والا بخدا. کار بدی کردیم بهتون راهکار پیشنهاد دادیم؟ :))
خوش به حالت. توری مجیک مش واست کامنت گذاشته . تو رو خدا جواب اینو هم بده یکم بخندیم
پاسخ:
والا من جوابی ندارم به این جور افراد بدم دیگه در مقابل این یکی واقعا کم آوردم :)
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴ اقای روانی
چرا ؟ چون گرونه ؟ 
پاسخ:
آره خیلی میگن گرونه:)) حالا شما حواستو جمع کن اگه کسی خواست باهات قرار بذاره بدونی کجاست:)
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۸ رحیم فلاحتی
سلام استاد
حالا این " شی شی " هست ؟!
کاش منوش رو هم می ذاشتید :)))
پاسخ:

سلام استاد عزیز

والا اینجا یه جایی هست که خیلی گرونه گویا و بنده حقیر تا به حال اونجا نرفتم ولی قول میدم اگه اون طرف مورد نظر پیدا شد و منو برد حتما از منوش اینجا یه عکس بذارم:))

من اسم اینجارو که شنیدم از قرار منصرف شدم! سه بار پشت هم بگو کافی شاپ وی.آی.پی مجتمع پالادیوم! د:
پاسخ:
آره والا اسمشم خارجیه:)))
من اگه دختر بودم جای کافی شاپ و این سوسول بازیا رستوران سلف سرویسو واسه قرار پیشنهاد می دادم. بعد ظرف قضامو می دادم پسره واسم بکشه. اونجا بود که میزان دوست داشتنشو ارزیابی می کردم.

برچسب ها: ارزیابی های شتک زده د:
پاسخ:

خوبه که تو دختر نیستی وگرنه با این معیارهات خیلی چاق و چله بودی و کسی هم طرفت نمیومد:))

ارزیابی های شتاب زده ات توی حلقم :دی

ئه شما رو هم یافتم !! مثل دوران بعد از زلزله داریم می گردیم دنبال دوست و آشنا پیداشون کنیم بعد خراب شدن بلاگفا!

منزل جدید مبارک. فقط حیف صورتک نداره. آدم چجوری نیشخندشو بیان کنه؟
پاسخ:

واااااااااااااااااای خزنده چطوری پسر؟ خوبی؟ کنکور چی شد؟ بابا یه ایمیلی، شماره ای آدرسی میدادی برای این وقتها:)))

دقت نکردی به یه موضوع و اونم اینه که اینجا وبلاگ متخصصان و اهل قلمه برای همین از این ایکن ها نداره:)))))

بنظرم باید با پسره رفت قدم زد اونم به قصد خرید کتاب و یجورایی مسیرو سمت بازار منحرف کرد ، از رفتارش میزان توجه ، دست و دلبازی ، دوست داشتن و ذوقش برای دختر مشخصه. تجربه میگه این کافی شاپ رفتنا آخرش سوسول بازیه و بدرد نمیخوره. 
آره فدات شم ببین من چی میگم :دیییی

+ اینم بگم من اومدم بلاگ آدرسمو عوض کن( اسمایلی لپ گل انداخته)
پاسخ:
نه نه اشتباه نکن خاتون جان چون اون پسره هر چقدرم که توی بازار خرج کنه اندازه پول این کافی شاپه نمیشه:)) نمیدونی که بابا اونجا چه خبره:)))
حالا مطمینی جواب میده؟:)))
پاسخ:
صد در صد جواب میده شک نکن فدات شم :)
اینی که برا من کامنت تبلیغاتی میذاره اینقده با کلاسه.اسمش نیلوفر ولی خو من بهش می گم:نیلو جون!:))
پاسخ:

وای خوش به حالت چه باکلاس :))

نه دیگه دقت نکردی بعد از خرید میبریش همچی جایی ، خب هرچی باشه آدم خسته گشنه هم هست :دیییی
پاسخ:
خاتون جون تو اگه موفق بشی تا این حد طرف رو محک بزنی بدون کارت خیلی درسته:)))
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰ آقای همکار
خب من شما و همخونه محترمتون رو دعوت میکنم به وی آی پی کافی شاپه مجتمع پالادیوم! کی بریم؟ 
پاسخ:
جمعه:)))
آخه جالب اینه محک زدیم تقریبا در شرایط مشابه ولی باز گندش دراومد!  اگه به ضد مرد بودن متهم نمیشم باید بگم مرد است دیگر خخخ

پاسخ:
اون عتیقه بوده دیگه! اصلا چرا اینا رو میگی تجربه ما دو زیر سوال میبری؟ :)))
کاملا باهات موافقم.
پاسخ:
مرسی مرسی فرانچسکای عزیز. امیدوارم این تجربه در آینده به کارت بیاد:)
اهل قلم کیه بابا صورتک باید باشه خنده آدم خشک نشه توی گلوش :)))
من اگه خبر داشتم بلاگفا سکته ناقص می زنه شماره پستیم هم می دادم D: بی هوا منفجر شد. حالا هم به لطف حضور فرانچسکا و لینک کردن شما اینجا رو پیدا کردم

کنکور خیلی خوب بود. حالا نتایج انتخاب رشته نیومده ولی رشته ای که می خوام یا شریف یا پلی تکنیک قبولم ایشالا.
پاسخ:
خدا کنه قبول بشی بیایم یه شام پالادیوم مهمونت باشیم:))
موریس مترلینگ میگه: آنهایی که ما را دوست دارند و ما آنها را دوست داریم روزی به سراغ ما خواهند آمد:)
من ترجیح میدم پول دوبار کافی شاپ اونجا رو جمع کنم برم سفره خارجه اصن :)))))
پاسخ:
حالا اگه اون مرد با صداقت پیدا شد نظرتو باهاش درمیون بذار:))
عجب قبولی پرخرجی!

این سنجش صداقت یک پیشفرض داره و اون هم اینه که مشکلی از بابت پول نیست... در نتیجه کسایی که همچین پولی ندارند، از بیخ و بن در مورد احساساتشون ناصادق هستند. و نکته ی دیگه اینکه خب صفر و صدی هم وجود داره. صفرش می شه صد تومن اضافه ای که به تاکسی نمی دیم چون پررو می شه. صدش هم میشه کلیه ای که به خواهر و برادرمون اهدا می کنیم تا زنده بمونه. این وسط کلی حالت مختلف هست که یکیش فقط وی آی پی پالادیومه!

دقت کردید، وقتی دیدم تهدید شدم به مهمونی دادن توی پالادیوم، سعی کردم این سنگ محک رو رد کنم :)) وگرنه قبلش ساکت بودم. حرف جالب موریس مترلینگ هم با تبصره ی "اراده" خیلی سریعتر اتفاق می افته.
پاسخ:

خزنده جان لطف کن جای این فلسفه بافی ها یه قلک بخر پولهاتو جمع کن برای روز قرار:))


اونوقت فرانچسکا رو چطوری پیدا کردی تو این بلبشو؟

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۶ آقای همکار
عه باشه قبوله
از الان با هم خونه محترم دنبال جواب این سوال هستید احتمالا که: چی بپوشم؟ :))
پاسخ:
نه ما از اون خانواده هاش نیستیم همه جا خیلی ساده میریم:)
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۶ اقای روانی
والا می گم شما کم نذار بگو برج میلاد :) 
گرچه کلا معتقدم اگر جز طنز باشه منظورتون اشتباهه ..
پاسخ:

برج میلاد گرونتره یعنی؟

نه این اصلا یه پست طنز نبود:)

عزیزم عزیزم همشون به نوعی عتیقه ن. خدا شاهده اگه بخوام زیر سوال ببرم تجربیات گرانبهاتونو :دی
پاسخ:

آره قربونت برم میدونم همشون عتیقه اند ولی به هر حال به عنوان یه فرد سن بالا خواستم به جوونها یه راهکار ارائه بدم:)

اینجوری که شما تعریف می کنی، قلک جواب نمیده باید برم دانشگاه گلریزون بگیرم برای خودم. البته اینم بگم ها... کسی که توی همچین جایی سور می ده، هدیه ی قبولیش هم کمتر از ساعت رولکس قبول نمی کنه هاا D: به قول معروف اگه من سقوط کنم، همه تونو با خودم می کشم پایین :)) حالا آتش بس اعلام کنیم یا نه؟!

از طریق سایت goodreads.com . ایشون لطف کرد بعد زلزله خبر گرفت.
پاسخ:

یعنی روح و روانت در شادی ابدی که الان من با خوندن این کامنتت غش کردم از خنده:)))))

حال کردم با این جمله ات: من اگه سقوط کنم همه تون رو با خودم می کشم پایین:)))))

آفرین تو از اون پسر زبل هایی:))

انشالله خزنده شریف قبول شه، اونوقت حتما میبرتمون پالادیوم. ساعت رولکس الان واقعا؟ چه خبره؟ مگه قراره نوه نتیجه هامون هم ببری پالادیوم.
دو تا از همکارهای من هر هفته تو این کافی شاپ پالادیومن. قضیه مشکوکه خیلی هم مشکوکه.  به قول خزنده چرا اینجا شکلک نداره؟ من عمق احساساتم رو نمیتونم بیان کنم.
پاسخ:

آره آره فرانچسکا توام بیا من تنهایی روم نمیشه خدا رو شکر تو هستی:))) این خزنده مادی گرا نبود نمیدونم چی شد اینجوری شد:))

مگه چقدر حقوق می گیرند که هر هفته میرن؟ چکار دارند اونجا؟ آیا هر دو زن هستند؟ چقدر مشکوکند اینا!! و تو تا الان نفهمیدی چرا هر هفته میرن؟؟؟؟؟

یعنی عاااااالی بود این پیشنهاد:)))
ولی توی دور بعدی مذاکرات به فکر کسایی که تهران نیستن باشین پیلیز :)))
پاسخ:

:)))

بله حتما ما به این موضوع خواهیم پرداخت:)