تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۳

پیش بینی معضلات آینده

در گرمای بی سابقه هوا با همخونه محترم دراز کشیده بودیم زیر باد زپرتی کولر و سریال مثلا جذاب "نظم و قانون" رو می دیدیم خیر سرمون! بهش میگم: اگه یه بار من نبودم "ب" اومد پشت در چه کار می کنی؟ میگه: هیچی اصلا به روی خودم نمیارم که میشناسمش، مثلا تو هیچی ازش برام نگفتی!! میگه: میگم خونه نیستند رفتن شهرستان. میگم: وا واسه چی میگی رفتم شهرستان، نگی ها. میگه: خب نگم میره تو پارک می شینه دوباره دو ساعت دیگه میاد زرتی در می زنه که! میگم: بگو خارج از کشور هستند. یهو تن صداش رو می بره بالاتر میگه: اوه خارج از کشور!!! خب اونجوری میره دیگه بهت زنگم که نمیزنه. میگم: نه بگو مسافرت خارج از کشور تشریف دارند نیستند هفته دیگه میان!! خلاصه بهش همه چیز رو میگم. خدا رو چه دیدی شاید یه بار اومد پشت در، بالاخره این بنده خدا هم باید تکلیف خودشو بدونه دیگه!

۹۴/۰۴/۱۰
7660 ...

نظرات  (۱۱)

کسی که رفته چه اومدنی داره!
پاسخ:
خب دیگه یه احتماله شمام سخت نگیر:)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۵ رحیم فلاحتی
سلام
سرمون رو با این چیزها گول نمالید . لطفن چند سفرنامه در کنید.
و یا یک سریال دنباله دار از " ب "
اون چه "ب" ایه که دنبالتون تا خارج نمیاد ؟!
:)
پاسخ:
استاد من که داستان دنباله دار راجع به ب نوشتم:))
پست بعدی حتما و حتما ادامه سفرنامه ست.
چه افق دید گسترده ای داری... آفرین آفرین د:
پاسخ:
ببین ناصر جون تو که کوچیکتری باید افق دید رو از من یاد بگیری:)))
خوب بیاد پشت در بمونه زنگ میزنه بهت ببینه کجایی.
پاسخ:
وقتی همخونه هست پشت در نمی مونه که:)
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ فانتالیزا هویجوریان
خب آدم باید احتمال همه چی رو بده و آماده ش باشه! :)
پاسخ:
بله دیگه خدا رو چه دیدی شایدم یه وقت اومد... :)
سفارش بکن همخونه بگن:" از سفر کاریش برگرده بهت خبر می دم. اگه خیلی مهمه زنگ بزنید به دانشگاه Yale باهاش حرف بزنید"

این بهتر نیست؟؟
:- ؟
پاسخ:
خزنده خزنده خزنده تو همیشه و همیشه و همیشه تا ابد بهترین گزینه ها رو به من پیشنهاد میدی:)))
به نظرم هم خونه قبل از هر چیز بپرسه "شما وقت قبلی داشتید؟"
پاسخ:
اینم پیشنهاد قابل تاملیه:))
اومدی اینجا
پاسخ:
بله:)
نمیدونم داستان چیه که من تو هر موضوعی هماهنگ میکنم،طرفم گند میزنه :))) بنابراین دیگه بیخیال هماهنگی شدم و میگم هرچی پیش اید خوشتر از نتیجه هماهنگیه ؛)
پاسخ:
حالا من در این مورد کاملا برعکس شما هستم خوشبختانه:) البته اینکه کاملا جنبه فانتزی داره و قطعا هیچوقت این هماهنگی به کار نمیاد.
سلام
حالا کی از خارج بر میگردین؟ :))))
پاسخ:
سلام عزیزم.  زود میام:)))))
سلام. وبلاگم رو بلاگفا ترکوند. آدرس جدید رو براتون می ذارم. اگه دلت خواست سر بزن. خوشحال میشم. 
http://tareshab.blog.ir
پاسخ:
سلام. مرسی امیرجان. چشم در اولین فرصت:(