تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۳

فالو کنندگان خوشبختی

همین چند وقت پیش بودم که با دوستم درباره یه زوج خوشبخت توی اینستاگرام صحبت می کردیم. یه زن و شوهر معمولی ولی خوشبخت. از اونهایی که عکسهاشون ادا نیست و به صداقت زندگیشون ایمان دارند. مرده از اونهاست که به راحتی زنش رو بغل می کنه و عکس می گیره و براش مهم نیست مردم چطور قراره فکر کنند و زنه خیلی راحت عکس شوهرش رو می زاره و از اونهایی نیست که شوهرشون رو همیشه قایم می کنند و ترجیح میدند پشت دوربین نگهش دارند. بعد خداوند به اونها یه بهانه برای ادامه خوشبختی داده و این دو نفر، طوری بچه شون رو به نمایش میذارند و می پرستند که انگار خدا فقط به اونها بچه داده. حالا این وسط هزاران نفر اونها رو فالو می کنند. در واقع خوشبختی اونها رو فالو می کنند. بسیاری از اونها هم زن دارند و هم شوهر و هم بچه ولی خوشبختی یکی دیگه رو فالو می کنند و میشه حدس زد با هر عکس با چه حسرتی توی دلشون می گن: خوش به حالشون! کاش میشد هممون یه روز خوشبختی های خودمون رو می دیدیم. می دیدیم که زن خوب و زیبا داریم و باید دستشو بگیریم و به همه نشونش بدیم. کاش می دونستیم که ما هم می تونیم شوهرمون رو ببوسیم و عکسش رو توی پیجمون بذاریم بدون اینکه حس کنیم: چه جلف بازیها! بیاید خوشبختی هامون رو ببینیم و انقدر ناشکر نباشیم و باور کنیم خوشبختی همین جمله ساده ست که زنمون از ما بپرسه: به نظرت شام چی بخوریم؟ این یعنی کسی هست که نظر ما براش مهمه و این خودش قسمت با ارزشی از یک زندگی خوب می تونه باشه. حیف که ما همیشه خیلی دیر به خیلی چیزها می رسیم.

۹۴/۰۴/۲۷
7660 ...

نظرات  (۲۲)

۲۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ فاطیما کیان
ما آدم ها خودمون زندگی رو به خودمون سخت میگیریم :)
پاسخ:
بله با شما موافقم کاملا
تاسن پطرزبورگ عزیز عیدت مبارک
پاسخ:
ممنونم عزیز دلم. برای شما هم مبارک:*
تو دوست معرکهء منی :* 
الان بقیه میان میگن چه کامنت بی ربطی ولی مهم نیس ؛)
پاسخ:

و همینطور تو:* :* :* :*

کاش ماها بی دغدغه خوشبخت باشیم :)
همینطوری که میگی
من الان چند وقتیه همینطوری الکی احساس خوشبختی میکنم:))
خیلیم خوشحالم اصلا انگار دنیا تو دستامه:))

هیچ وقت احساس بدبختی نمیکردما الا الان قشنگ احساس خوشبختی دارم!!



+آزی جون ما هم دوست خوبمون که شماباشید رو  و دوستای عزیز شما رو که ایشون باشن دوست داریم :)))
پاسخ:

چقدر خوب که آدم بدون هیچ بهانه ای احساس خوشبختی کنه و این قطعا لطف خداست:)


من و آزی هم تو رو خیلی دوست داریم نگین جان:)

خوشبختی دیدن اتفاقات کوچک :)

پاسخ:
دقیقا همینطوره :)
واس من زن بگیر ببین من چطور از این عکسا می گیرم جهانو انگشت به دهن می کنم :D
پاسخ:

بذار نتیجه کنکورت بیاد اتفاقا یه خانوم باشخصیت برات سراغ دارم بهت معرفی می کنم :))

آفرین می بینم که در اثر ارتباط با من تفکراتت از سطح معمولی کمرنگ ارتقا پیدا کرده:)

ها منم زن بگیرم نه میذارم مخفیم کنه نه مخفیش می کنم
عشقمونو بر سر بازار جانبازان منادی می زنم...

دلم به حال زن ناصر می سوزه :( تو عکسای دوتایی نمیتونه جلب توجه کنه آخه تا وقتی خوشتیپترین و فشنترین مدل دنیا امام ناصر کنار آدم باشه کی تو عکس به ادم توجه می کنه :D :D
پاسخ:

آفرین من به شما دوستان روشنفکرم افتخار می کنم اصلا احساس می کنم با وجود تو و ناصر آینده دیدنی تر میشه:)

جدا از شوخی، اگه تفکرتون این باشه واقعا جای تحسین و افتخاره.


* نه اون زنی که من برای ناصر انتخاب کنم بسیار به امامتون برتری داره:))

منم یه مدت از این لذت بردن واقعی بهرمند بودم خوشبختی بود واقعا

+ ناصر باز یه جاییو پیدا کردی حرف از زن گرفتن بزنی :دی
پاسخ:

لذت بردن از خوشبختی... باید پیداش کنیم حتما.


* ناصر انقدر که به زن گرفتن فکر می کنه به نتیج ارشد فکر نمی کنه:)

همین حرفایی که زدی تصورش هم به من حس خوشبختی داد
پاسخ:
چقدر خوب امیر جان:)
خیلی قشنگ نوشتی دوستم. کاملا باهات موافقم. به امید خوشبختی همه.
پاسخ:
مرسی:) بله به امید خوشبختی همه و هممون...
@ شهاب: باووووعشههههه تیکه بنداز بما. اصلا به نشانه اعتراض من زن نمی گیرم! :D
@ خاتون: خوبه همه جا میگیم عاقبتمون اینه... والا :D
@ناصر: تیکه نبود :| جدی گفتم!
حاجی من غلط کردم  تکلیف انگشت خلق الناس چی میشه
زن بستون سلفی بگیر خلق انگشت به حلق بشن :D :D
پاسخ:
انگشت خلق رو خوب اومدی :))))))))))))
@شهاب: ای بابا این حرفا چیه اصلا من غلط کردم که می خوام زن نگیرم اصلا به نشانه اعتراض به حرکت اعتراضیم،زن می گیرم! :دی
برین در خونه ی خودتون بازی کنین ، نصفه شبی اینجا شلوغ میکنین
والا :دی
@عه اقا ناصر من فک میکردم شریعتی و حامد فقط زن میخوان تو گروه زن زن میکنن :|
یکیشون زن پولدار میخواد 
یکیشون کیتی پری ِ چادری :))))

شما چی میخوای ایا؟ :|
@ خاتون: چیه؟ کاری از دست خودت بر نیومد حالا نمی ذاری بقیه کارشونو بکنن؟ والا.... :D
7660 جان میخوای من معیارهامو بهت بگم که دستت بازتر باشه تو انتخاب؟ :D
پاسخ:
نه معیار نمی خوام من خودم می دونم اون خانوم باشخصیت به جز شخصیت چی باید داشته باشه:)
@ نگین: شریعتی؟ دکتر شریعتی مرحومو میفرمایید؟ :دی

والا شما الان باید یکیو پیدا کنین که منو بخواد! معضل من اینه الان :D
@ناصر ؟نه رضا شریعتی :|

چی میخوای بگو جورش کنم الان این دو تا تو صفن :|
خجالت نکشااااا
بگو خاله ببینه !!!
عاشق صداقتت شدم که نوشتی اخلاق نداری
((:
پاسخ:
:)
@نگین: اواااا خدا مرگم بده. روم نمیشه که! :)))
من شرمنده م کامنت بی ربط دارم تو پست عزیزم :)
پاسخ:
راحت باشید اینجا دموکراسی حاکمه:))