تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۷

خاک بر سر هر چی بی پولیه!

واقعا این همسایه روبرویی چی توی خونه اش داره که در طول روز پونزده بار میره بیرون و عین پونزده بار کرکره فلزی جلوی در رو میکشه! یعنی فکر می کنه توی فاصله ای که میره سبزی میخره و برمیگرده دزد به خونه میزنه؟! آیا واقعا یه دزد اینقدر احمقه که بیاد توی ساختمون ما دزدی؟! آیا توی خونه اینا با اون شوهر نیمه معتاد و البته به شهادت همخونه ای محترم کاملا معتاد، چیزی هست که ممکنه در کسری از ثانیه به سرقت بره؟! واقعا چرا هی این کرکره رو می بنده و باز می کنه؟!! از دو شب پیش که این سی دی "شام ایرانی" رو دیدم شبها خوابم نمی بره! هی به خونه پژمان بازغی فکر می کنم به کانتر آجری خونه اش، به کف پوش اونجایی که کباب درست میکرد، به مبلمان و اون پنجره پشت مبلمان اونطرفیه... لامصب این پول چقدر خوبه! چقدر می تونه برای آدم حس خوب و احترام و آسایش بیاره... حالا عین گه یه عده هستند که لابد با خوندن اینا فکر می کنند پول خیلیم مهم نیست!! دعا می کنم همه تون خیلی پولدار بشید جوری که خونه پژمان بازغی براتون ناچیز باشه شمام دعا کنید خانواده من بتونند پول مالیات بر ارث رو جور کنند یا حداقل بتونیم یه وام بگیریم!

۹۴/۰۶/۳۱
7660 ...

نظرات  (۱۶)

نقل پول نیس خواهر.. یارو تنها چیزی که اساسی توی وجودشه شک داشتن به زن و بچه اش هست که باعث می شه چنین رفتاری ازش سر بزنه!
پول خوبه.. خووووووبببببببب... 
پاسخ:
نه زنش هم اینجوریه. وقتی مرده میره سرکار زنه بازم بیرون میره درو قفل میکنه کرکره رو هم میکشه!
اتفاقا وقتی هم خونه هستند درو از اونور قفل می کنند. به همسایه ها شک دارند احمقها. تازه وضع بقبه از اینا بهتره از نظر مالی:)
یاد همسایه مون افتادم که وقتی می ره تو خونه در رو پشت سر خودش سه دور قفل می کنه!!!
پول خیلی خوبه. واسه من بیش تر دعا کن.
یک بار یک کف بین بهم گفت تو در آینده خیلی پول دار میشی. لابد یا بانک می زنم یا تو قرعه کشی بانک برنده می شم
پاسخ:
باشه بیشتر دعا میکنم. شایدم که شوهر پولدار گیرت بیاد. این بیشتر می چسبه:))
نکنه همسایه مایی؟ :-) 
این واحد کناریه ما وقتى میخواد آشغال ببره سر کوچه، کرکره فلزیشو میبنده و قفل میزنه!
از آرزوى خوبت ممنون، ایشالا براى شما هم.
پاسخ:
نه بابا ما آدمهای فرهیخته عین شما توی ساختمونمون نداریم. توی طبقه ما چهارتا واحده دوتاش مورد دارند یکیشم دیسک کمر داره مشخصاتشون به شما نمیخوره:)
مرسی دوست عزیز:)
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۹ فانتالیزا هویجوریان
اون روز نگین میگفت خوشبختی رو تو دو خط بنویس گفتم دو خط چرا بیا سه چار کلمه:

پول حلال و زیادددد!!!!


:)))))))
پاسخ:
موافقم باهات...زیاد و حلال:))
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۷ فاطیما کیان
چقدر بی اعتماده به دنیا ,شاید فکر میکنه همون چیزهایی رو که داره هم ممکنه کسی ازش بگیره, مرسی از دعای خوبت , منم دعا میکنم مسائل تون راحت راحت حل بشه :)
پاسخ:
مرسی عزیزم مرسی:)
داشتم به حافظه ام فشار می اوردم پژمان بازغی کیه!:/
پاسخ:
ای بابا صبا یه کم دل بکن از اون کتابها:/
پول خیلی خوبه ، یعنی خیلیا. پولدار بودن خیلی خوبه . دنیا تو دستته والا
پاسخ:
خیلی خیلی خوبه باهات موافقم
من درست متوجه نشدم. آیا وقتی شوهر معتادشون خونه هست در رو قفل می کنه می ره بیرون؟ اگه اینطوره که میشه یه جورایی توجیه پیدا کرد شاید نمی خواد شوهرش بیرون بره.
و اگه نه آیا وقتی می ره بیرون در رو قفل می کنه شوهرش خونه نیست؟ بازم شاید شوهرش کلید در کرکره ای رو نداره قفل می کنه مبادا شوهرش بیاد نداشته هاشون رو ورداره ببره بفروشه دود کنه...
+من جزو اون یه عده عین گه هستم. جدی میگم. به نظرم غیر موقعی که بحث خرج دوا و درمون میشه پول واقعا مهم نیست.
پاسخ:
نه ببین اینا زن و شوهر هر دو اینجورین. مرده وقتی میره سرکار زنه ده بارم بره بیرون درو قفل میکنه و بچه تو خونه تنهاست. اینا کلا عادتشونه.
*بعدها از این دسته خارج میشی البته من نمیخواستم به کسی توهین کنم مخصوصا شما:))
:)))
اتفاقا پول خیلییییییییییی خوبه!!!من که چند تا دوست پولدار دارم دارن عشق دنیا  رو میکنن، همه هم دوستشون دارن چون پولدارن. پولداری محبوبیت میاره، تفریح میاره، دل خوش میاره. دیگه چی میخواد آدم؟والا:دی
پاسخ:
والا بخدا!! منم همینو میگم:)
می دونم همسایه ما خانومه هم همین کار رو می کنه! به خاطر این که اگر در رو قفل نکنه شوهرش کتک رو بهش می چسبونه! مرده وقتی خودش هم تو خونه هست پیش زن و بچه اش در رو قفل می کنه اونم سه دور!
همسایه تون آدم شکاکی هست و زنش برای دوری از تنش مجبوره در رو قفل کنه عزیز. 
پاسخ:
تا حالا به این قسمت ماجرا اینطوری نگاه نکرده بودم. چقدر تاسف آور! مردتیکه با اون قیافش
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۷ رحیم فلاحتی
سلام استاد
اگر جسارت نباشه باید بگم من و دوست دیگه ای که بالا کامنت گذاشته در به در چهل هزار تومن پولیم تا یه کتاب ششصد صفحه ای که دوست دیگرتری معرفی کرده بخریم و شما به فکر ویلا و مبل و پارکت و باربیکیو و غیره هستی ؟!
:))
پاسخ:
سلام از ماست جناب فلاحتی
عرضم به خدمت شما و دیگر دوستان اینه که افق دید بنده خیلی گسترده تر از چهل تومن پول کتاب شده. نشنیدید که میگن از خدا زیاد بخواید بلکه به کم راضی بشه؟ حکایت بنده حقیر هم همینه:))))
پول مهمه، خیلی خیلی خیلی هم مهمه و خیلی هم خوبه.

پاسخ:
لامصب از اولویتهای فوق مهمه!
... تو بی پولی
پاسخ:
آره واقعا:))
خاک بر سر دزد
دزد خر است کاش دست دزدا رو قطع میکردن تا درس عبرتی برای بقیه شه
منم از ترسم ترجیح میدم در خونمون همیشه قفل باشه حتی وقتی خونم ولی باز میترسم😞