تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۸

دستکش ها

هوا سرد شده. یهو یه جوری انگار زمستونه. وقتی دستمو به نرده های خیس و سرد گرفته بودم یادم افتاد چند ساله تصمیم دارم یه جفت دستکش چرم بخرم. از همین برندهای معروف. دوست دارم یه دستکش چرم درجه یک داشته باشم هر چند شاید خیلی هم نیاز نداشته باشم اما خب یه جورهایی فکر می کنم حالا که من سالهاست دستکش نخریدم، وقتی بخرم باید خوبش رو بخرم! اصلا همه آدم درست حسابی ها دستکش های خوب دارند. نه اینکه من آدم درست حسابی باشم ولی چه عیبی داره یه چیزیم عین اونها باشه؟! بعد فکر می کنم و توی ذهنم یه حساب سرانگشتی انجام میدم و می بینم که نه! امسال هم بودجه ای به خرید دستکش اختصاص پیدا نمی کنه. چیزهای زیاد و واجب دیگه ای در الویت هستند. اما به خودم قول میدم که حتما سال دیگه یه دستکش چرم درجه یک برای خودم بخرم. چه میشه کرد. با این رویاها زمستون رو سر می کنم...


۹۴/۰۸/۱۳
7660 ...

نظرات  (۴)

:)
:(
پاسخ:
:)
آره بخر شبیه قاچاقچی ها بشی!
پاسخ:
وا آیبک!!!!!!!!! چرا فکر می کنی فقط قاچاقچی ها اونم البته توی فیلمهای وسترن دستکش چرم دارند؟!
اگه اون شرطی که برده بودیو سخاوتمندانه نمی بخشیدی، می شد یه تغییر کوچیکی در ماهیتش ایجاد کرد تا به دستکش تبدیل شه. افسوس که این همه سخاوتمندی :D
پاسخ:
والا تا اونجایی که من میدونم گردوها و فیلمها و شیرینی دانشگاه رو قراره بدی اونم با اصرار قبول کردم. حالا نمی دونم کی گفته من بخشیدمشون. من دو ساله منتظر گردوهام!! 
من خودم این آرزوهای کهنه رو دارم ولی کمبود بودجه برا من یه بهونه بوده چون دوست داشتم ور اصل اینا رو کادو بگیرم. یکیش یه ریش تراش فیلیپس هست که منو از دست این moser مزخرف خلاص کنه :)))
یکیش هم یه قمقمه آب برا کوه با آرم منچستر یونایتد :))))
این دوتا آرزو هم مثل دسکش چرمی شما خیلی ساله همراه منه و برآورده نشده ...
ایشالا به شیوه ای به یاد موندنی و فراموش نشدنی اولین دسکش چرمی حسابی وارد زندگی یکی از حسابیترین آدمایی که می شناسم بشه :-)
پاسخ:
قمقمه با آرم منچستر یونایتد:)))) 
ریش تراش فیلیپس... منو یاد یه خاطره انداخت شاید یه روز گفتمش:)

+مرسی مرسی. اگه از اون قمقمه ها دیدم دو تا میخرم:)