تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

اون روز صبح که چشم باز نکرده، اینستاگرامم رو چک می کردم و متوجه حملات تروریستی به پاریس شدم، غم خیلی خیلی عظیمی تمام وجود من رو گرفت! هوا هم ابری بود و این حال منو تشدید کرد و در حالت ناامیدی و شوک از خودم پرسیدم: خدایا واقعا این همه ملت رفتند فرانسه؟! چرا همه یه عکس دارند که رو کنند جز من؟! همه هم لامصبها عکسش های خودشون بود و به نظر می رسید واقعا از ته قلب برای فرانسه و پاریس ناراحتند!

۹۴/۰۸/۲۷
7660 ...

نظرات  (۱۴)

غصه نخور باو من نه فرانسه رفتم نه گوشی ای دارم که بشه باهاش اینستاگرام راه انداخت D:
پاسخ:
غصه داره خواهر!!!!!!!!! ملت از دم رفتند و اومدن، اونوقت ما نرفتیم:)))) بسوزه پدر بی پولی
منم نرفتم:)))
دوست دارم برم اتریش.سرزمین کوه های آلپ:دی
پاسخ:
اوه خدای من به کوههای آلپ هیچوقت فکر نکرده بودم:)
فرانسه خون داد,قربانی کرد. و خداوند قربانی ها را پذیرفت و به پاس آن تکه ای از خاک عراق و سوریه را به آن ها ارزانی داشت, باشد که قدر دان این نعمات باشند!
پاسخ:
الان نگران خاک عراق و سوریه هستی یا ناراحتی که اونا سهم دارند و ما کم سهم داریم؟
خب منم پاریس نرفتم!
به قول اون جوکه: پارسال هم ایتالیا نرفتم:-)  کلاً هرسال یه کشورو انتخاب میکنم و نمیرم :-D 

پاسخ:
:))))
نشنیدم جکش رو دکتر جون
مشکل از طبقهء اجتماعی ایه که فالو میکنی، وگرنه گروه کمی هستن که فرانسه رفتن
پاسخ:
:) شایدم
بدین خاطر که من اینستا ندارم، صب پا شدم خبرشو خوندم بعدش خوابیدم. شاید اگه از این چیزا داشتم عواطف انسانی بیشتری درم نمود پیدا می کرد!
پاسخ:
آره با اینستا بیشتر آدم می تونه همدردی کنه اصلا عمق احساسات بیشتر نشون داده میشه:)
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۹ رحیم فلاحتی

تور لیدر کیه ؟ تور عکاسیه ؟ اگه جا هست لطفن منم ثبت نام کنید.

راستی این " اینستاگرام " یعنی چه استاد؟
آیا منظورش مخفف جمله ی" اینست گرامافونم " می باشد؟ باید گرامش عتیقه و قیمتی باشد. لطفن توضیح را موکول کنید پای برج ایفل!
پاسخ:
تور لیدرش خیلی سطح بالاست نگران نباشید من حواسم به همه چی هست:)))
باشه حتما اونجا براتون توضیح میدم به شرط اینکه قول بدید پا به پای من همه اون اطراف رو بیاید بگردیم و غر هم نزنید:)
احساس میکنم یه لبخند خوشگلی داری ...
پرنسس طور.
ا راستی همون بهار وبلاگ samii1n1  می باشم که کوچ کردم به بلاگ:))
پاسخ:
نه خانوم جون لبخند پرنسس وارم کجا بود:))) یه بداخلاق مطلقم:)

متاسفانه شما رو به خاطر نمیارم چون زمانی که بلاگفا بودم دوستانی با اسم بهار زیاد بودند. اما در هر حال از بودن یه دوست قدیمی توی وبلاکم بی نهایت خوشحالم:*
درد عمیقیه منم هی از اون روز گفتم با خودم:اگه رفته بودم فرانسه حتما دلم بیشتر تر می سوخت.!
ب سوزه پدر بی پولی:|
پاسخ:
زاویه دیدت به مساله رو دوست داشتم:) خوب شد نرفتیم وگرنه الان دلمون خیلی می سوخت:))
کاش دنیای بهتری رقم می زدیم
تاریخ درباره ی جهان قرن بیست و یک چه خواهد گفت...
پاسخ:
دنیا همیشه و توی همه قرنها پر بوده از جنایت های بشری. هیچ عصری، دوره خوبی و خوشی نبوده
یعنی من عاشقتم 7660. هیچکس نمی تونست به خوبی تو این پست رو بنویسه.
پاسخ:
قربونت برم. نیست که از دل برآمده بود به دلت نشسته:))
:-)))) از دست تو!
پاسخ:
مخلصیم استاد:)
من الان افسرده شدم  بورس بگیرم برم اونور ینی ؟؟
من الان همه ذهنم اپلای شده :)))
پاسخ:
توی این ناامنی کجا میخوای بری؟ :)))) دیر تصمیم گرفتی واسه اپلای کردن. 
اشکالی ندارد
 من هم عکسی در فرانس و شانزلیزه ندارم
اما اگر خدا قسمت کند به عراق میروم و در انجا عکس می اندازم و زمانی که باز به ان جا حمله شد به اشتراک می گذارم ;)
پاسخ:
اینم فکر خوبیه:)