تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۴

احتمال حمله تروریستی

هکر بزرگ سایت های امنیتی دولت اسلامی (داعش) کشف کرده که توی ساعت های آینده در نقاطی از اروپا و لبنان چند حمله خواهد داشت. اینو اخبار تلویزیون دولت اسلامی (ایران) گفت. حالا اگه فردا این هکر بزرگ وقتی داره سایت ها رو چک می کنه و قهوه اش رو می خوره یهو کشف کنه، قراره توی ایران هم حمله تروریستی اتفاق بیفته چی؟! من باید چکار کنم؟! میرم خونمون و پیش مامانم اینا می مونم. بذار اگه قراره اتفاقی بیفته همه با هم باشیم. خوشبختانه نه آرزویی دارم و نه دلم می خواد کسی رو ببینم و نه دینی به گردنمه. توی خونه پیش مامانم اینا می مونم و انتظار می کشم تا اون اتفاق بیفته. حتی بهت زنگ هم نمی زنم و حتی اگه بهم زنگ بزنی جواب نمیدم. دوست ندارم اون لحظات آخر و توی رودربایستی حلالت کنم...

۹۴/۰۹/۰۱
7660 ...

نظرات  (۷)

تو بعضی ساعتها و بعضی احوالات، عجب مردن برا آدم دوست داشتنی و خواستنی میشه. کاش آدم تو همون لحظه ها بمیره. اتفاقا همین الآن دارم نفسهای بی هدف از رگ خواب محسن یگانه رو گوش می دم.

چه لحظه های خوبیه، ثانیه های آخره...
پاسخ:
بیخیال شهاب جان مردن انقدر رویایی امکانش برای ماها نیست واسه پولدارها و طبقه مرفه:))
بی خیال باو.. حالا انگار اصلاً هیچ تهدیدی نبوده تا به حال! 
چند سال اخیر بساطی داریم سر مراسم قالیشویی ارهال توی کاشان و دو بار انگار بمبگذار رو قبل از این که کاری انجام بده دستگیر کردن طی 3-4 سال اخیر. گیریم یه بارش شایعه بوده اما یه دفعه اش رو وزیر اطلاعات هم تأیید کرده.

پاسخ:
ببین اونا بی خبر بوده من گفتم عین بروکسل فضا امنیتی بشه! یعنی خبر داشته باشیم. دل بده خواهر جان:)))
منو یاد فیلم ملانکولیا انداختی ، اونجایی که گفتی میرم پیش مامانم اینا وو موقع اتفاق کنار هم باشین.
پاسخ:
ندیدم این فیلمو متاسفانه. فکر کنم اون که اینو گفته آدم غمگینی بوده...
من سریع میدوم میرم توی یه پیتزا فروشی درست حسابی. که اگه درا رو بستن یه چندروزی گیر کردیم حداقل دلی از عزا در بیاریم... یا حتی مثلا بستنی نعمت هم جای خوبیه. بستنی شکلات تلخای نعمتو هیچ جا نداره
پاسخ:
مهندس مملکت ما رو ببین واقعا:/ یه کم خلاق باش مهندس جان. چشم امید امام به شما بود فدات شم:)
داعش حمله کرده دیگه من میخوام به آرزوی زندگیم برسم!! حالا اگه دیدم مفید واقع میتونم باشم، بعد پیتزا میام بیرون به انجام وظایف میرسم
پاسخ:
آرزوت همینه؟ فقط همین؟ یعنی یه روز تا تو حلقت پیتزا بخوری به آرزوت می رسی؟ :)))
آرزوی اصلیم که نه. آرزوی اصلیم اینکه کلی میلیارد پول داشته باشم. که بتونم دوستام و اعضای فامیلمو ببرم گردش... بعدش هم بریم پیتزا :|
پاسخ:
منم می بری؟ :))
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۵ یه داوطلب
میگن اعتراف زیر شکنجه اعتبار نداره! حالا اون حلالیت تعارف گونه ی لحظه اخرم همین حکمو داره! فرضا ما حلال کنینم  هم خدا در جریان چی به چیه!
پاسخ:
آخه میگن زبونی اگه بگی قضیه حله. کسی به حرفی که تو دلته حتی خدا اهمیت نمیده! :)