تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۰

انتقال تجربه!

گمون می کنم تنها کاری که تا به حال مردهای ایرانی منت اون رو سر زن هاشون نذاشتند و فهمیدند که تا لب گور این وظیفه با اونهاست و اصلا هنگامی که از مادر زاده میشن با شیر بهشون خورانده میشه، بردن سطل آشغال دم دره! و اگه مردی این وظیفه رو انجام نمیده یا در انجام اون اهمال می کنه، قطعا از تربیت صحیحی برخوردار نبوده. می تونید این رو هم از تجربیات ما بدونید و در زندگی ازش بهره مند باشید!

۹۴/۰۹/۰۹
7660 ...

نظرات  (۸)

راستش من این کار رو انجام نمی دم. و اصلا هم دوست ندارم کسی بهم بگه درست تربیتت نکردن!!! اصلا کلا کسی جرأت نداره به پدر مادر من بگه بالا چشمت ابروعه حالا چه برسه بخوان بگن ننه بابات درست تربیتت نکردن والا! به شدت رو این حرف حساسم
پاسخ:
حالا شلوغش نکن شهاب جون :) این پست راجع به متاهلینه نه مجردها. بعدم وقتی ازدواج کنی و این کارو نکنی معلومه که مردم اینو راجع بهت میگن. تعارف که نداریم!
مشکل اینجاست مردمی که میگین احتمالا فقط شامل زن جماعت میشه. بعد همین زن جماعت کافیه به پدر یا مادرشون بگی بالا چشمشون ابرو بوده! مطمئن باشین به زن بگیم مثلا بابات خوب ادبت نکرده شلوار مرد سر در خونه پرچم میشه :)
مشکل اینه زنی که نمی تونه حرف در مورد پدر مادرشو بشنوه بیخود در مورد پدر مادر مرد حرف نباید بزنه! همیشه می گن یه سوزن به خود و یه جوال دوز به بقیه... ولی متأسفانه زنها این منطق سوزن و جوال دوز رو خیلی احساسی دور میزنن :D
پاسخ:
شهاب اشغال بیرون بردن وظیفه مرده! قربونت بفهم!! یعنی تو می خوای بخوابی پای تلویزیون اونوقت زنت آشغال ببره بعدم مردم بگن چه شوهر خوبی داره این زنه؟! نه نمیشه:)
زور الکی نزن وظیفه توه آشغال ها رو ببری بیرون:)))
بحث سر اینکه آشغال وظیفه مرد هست یا نیست نیستها! بحث سر اینه که آیا زن و مرد حق دارن به پدر مادر هم گیر بدن یا نه... و مثلا زن هم اگه کاری که وظیفه ش بود رو نکرد آیا مرد حق داره بگه پدر مادرت تربیتت نکردن یا نه :)
که من می گم نه زن حق داره نه مرد.
پاسخ:
نه اصلا بحث اینکه حق دارن به پدر و مادر هم حرف بزنن نیست!! از اولم بحث این بود که مرد باید وظیفه اش رو بفهمه! وظیفه ای که مردونه ست! و فقط در شرایط نبودن مرد به دوش زن می افته!! 
در مورد حرف مردم هم من نمی تونم قول بدم کسی چیزی نگه:))
خیلی از مردها دیده شده که حتی منت این کار را هم سر خانواده شون گذاشته اند ..
پاسخ:
اونها دیگه خیلی نوبرن:)
:|
تقریبا اول باره که من تو دورۀ پریودیک اعصاب و روانم هستم و به قصد پاچه گیری و تخلیه عصبی میرم زیر یه پست گیر میدم و هرچی گیر میدم صاحب پست عصبانی نمی شه :|
و این بیشتر من رو عصبی می کنه :D
پاسخ:
لعنتی!! دیدی آدم از خونسردی طرف چه زجری میکشه؟!! درکت می کنم شهاب جون:))
امیدوارم تو روسیه  ( اگه رفتم ) این وظیفه به عهده ی مرد نباشه . بعد من بشینم تو اتاقم و تحقیقات علمی انجام بدم و زنم هم بره کار کنه و آشغال دم در بذاره و این چیزا دیگه . 

تازه چشمش هم آبی باشه ! 

این همه درس خوندیم و تست زدیم که بعدا راحت باشیم دیگه !
پاسخ:
اونکه داری اینجوری راجع بهش حرف می زنی احتمالا کلفتت یا پیشخدمت محل کارته نه زنت!
فرق می کنه!!
دقت کنید که حتی اگه منزل شما شوتینگ هم داشته باشه وظیفه شماست آشغالها رو بندازی توش! اینو ملکه ذهنت کن تا اونور دنیا هم یادت باشه:)
اونی که مشکل تربیتی داره از آشغال بگیر برو بالا تا وظایف مهم تر از زیرش شونه خالی میکنه واونی هم که نداره کلن آداب مسئولیت رو میدونه...

راجع به تربیت هم سخت باهات موافقم...
پاسخ:
تربیت اینجا نقش اصلی و اساسی رو داره. خیلی مهمه.
ولی یه روش بدجنسانه من کشف کردم و اونم اینه که خودم رو دست و پا چلفتی نشون میدم   . الان دیگه امکان نداره کسی بهم بگه میوه بخر  چون میترسن مبوه ی بد بخرم  یا میترسن اشغال ها رو تو اسانسور بریزم یا حتی لباس هم خودشون برام میخرن چون میترسن شنبه یکشنبه ( ناهماهنگ) بشه لباس هام . یعنی اگه زن بگیرم اون خودش نمیره برام لباس بگیره من تو خونه باشم ؟ من دوست دارم همش تو اتاقم باشم خب
پاسخ:
:))