تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۱

در ستایش اپیلاسیون کارها!

توی تمام این سالها که همه رسانه ها تلاش می کنند به هر طریقی به مردم بفهمانند که "مرده شور" بودن بد نیست و لزوما یک شغل مانند شغلهای دیگر است، و مردم نمی فهمند و به ازدواج با آنها چه پسر و چه دختر سخت تن می دهند؛ من به "اپیلاسیون" کارها فکر می کنم که شغلشان گاهی از مرده شوری هم نامتعارف تر است و هر روز تعداد متنابهی موهای زاید را از همه جای ملت پاک می کنند ولی در نگاه مردم و جامعه محترم تر هستند و به راحتی هم شوهر پیدا می کنند! 

۹۴/۰۹/۱۳
7660 ...

نظرات  (۱۳)

واقعا کار شاقیه ، من که برای خودم انجام میدم حس جالبی ندارم اونا دیگه ...
ولی چیزی که تحویل میدن خیلی خوبه :دی
پاسخ:
همه مشاغل لازم و خوب و محترم هستند فقط اینکه ما باید یکی رو خیلی متمایز نکنیم چون همیشه یه شغل غیر معمول ممکنه وجود داشته باشه.
نتیجه هر دو شغل خوبه در نهایت:)
جالب بود...آخه پول خوبی هم باید داشته باشن خخخخ
پاسخ:
بله پول که توش خوب درمیاد! :)
خب چرا ما نباید به این فکر کنیم که هر شغلی لازم هست؟
یا حداقل به شغل های هم رده همشون بد نگاه کنیم یا به همشون با دید مثبت که چرا اگر هر کدومشون نبودن ما به مشکل میخوردیم!!
مرگ خوبه برا همسایه؟؟
پاسخ:
نه اینجا من منظورم همین بود که باید دید درست داشته باشیم چون اون شغل بر پایه باورهای غلط، شغل نامتعارفی به چشم میاد جوری که کسی دوست نداره با مرده شورها رابطه داشته باشه ولی این شغل اپیلاسیون چون جدیده با اینکه بدتره ولی مردم دید بد ندارند!
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ آقای رایمون
اسمش کلاس داره! اسمش :))
پاسخ:
امان از این کلاس گذاشتن و باکلاس بودن:)
یکی مردمو تمیز میکنه
یکی مردمو میشوره
هههه
پاسخ:
دیدمون رو باید درست کنیم وگرنه جامعه به همه مشاغل نیاز داره:)
خخخ :)) 

یکی از رفقای آرایشگر اپیلاسیون کار می خواد ماهی چهارصدتومن کسی خواهان این شغل بود بگه :)))
پاسخ:
:))
اینایی که تتو میکنن هم جدیداً دیگه همه جای ملتو تتو میکنن، خیلی هم هنرمند محسوب میشن اتفاقاً :)))
ملت دنبالشونم میافتن!
پاسخ:
این یکیو رو نشنیده بودم که الحمدلله شاهد از غیب رسید:)
خوب خدا رو شکر لااقل این همه زحمت میکشن و دستشونم درد نکنه دید جامعه به اینا خوبه :)))
پاسخ:
بله از این بابت باید خدا رو شکر کرد و باید نسبت به بقیه مشاغل هم دید رو بازتر کرد:)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ مهران مهرگان
من یکی حاضرم هزار دفعه ملک الموت رو زیارت کنم و نقی معمولی و ارسطو من رو بشورن اما زیر دست اپیلاسیونر نیفتم:)))
پاسخ:
ایضا بنده هم در این مورد با شما هم عقیده هستم:)
یعنی خوشم میاد به چه نکات ظریفی اشاره میکنی. به نظرم شاید مردم بیشتر با مرده مشکل دارند تا مرده شور. یعنی یه جور اعتقادات خرافی و شایدم یه ترس ناخودآگاه از مرده و مردن باعث میشه نخوان زیاد با این بنده خداها ارتباط داشته باشند.
پاسخ:
دقیقا همینه. وقتی ما بر اساس نگاه اکثریت جامعه و بدون هیچ فکری یک شغل رو رد می کنیم این یعنی دید اشتباه. در صورتیکه خیلی شغلها هستند که ممکنه نامتعارفتر باشند ولی چون نوظهور هستند ما دیگه اون دید منفی رو بهشون نداریم.
۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۴ مهران مهرگان
دور از جون شما استاد :)
پاسخ:
آخ آخ ببخشید من باید می گفتم دور از جون شما:)) اصلا حواسم نبود عذر می خوام :)
منم از اپیلاسیون  بدم میاد یعنی یه جورایی تو کتم نمیره کلا کار مسغره ایه 
خوشحال میشم اگه به وب منم سری بزنید
پاسخ:
البته قصدم این نبود که بگم مسخره هستند فقط خواستم بگم همیشه شغلهای غیر معمول تر از مرده شوری هم هست که به چشم نمیان.
:)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ ثمین سعیدی نیا
خوب بود:دی

راحتر از بقیه هم شوهر پیدا میکنند:دی
پاسخ:
مرسی که وقت گذاشتید و خوندید:))