تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۸

عشق تازه

 دیشب تا به حال عاشق شده ام! عاشق کی؟ عاشق "شهرام جزایری"! بعد از دیدن برنامه مصاحبه اش، عاشقش شدم و با خودم فکر کردم آدم اگر خریت هم می کند و عاشق می شود باید عاشق این جور آدمی بشود. می شود سالها به خاطرش منتظر ماند. می شود به خاطرش فداکاری کرد. می شود عاشق هوش و بیانش شد. عاشق حاضر جوابیش. عاشق تسلط و اعتماد به نفسش. عاشق درایتش و خلاصه هزار تا خصوصیت دیگر. والا بی خودی خودمان را پیر و دلزده کردیم پای این پسرهای معمولی که نهایت هوششان این است که چطور ما را دور بزنند!

۹۴/۰۹/۲۷
7660 ...

نظرات  (۱۵)

این جور آدما دور زدن هاشون هم به همون نسبت ترسناکه عزیز!
پاسخ:
خب به نظرم خیلی فرق داره که آدم توسط یه آدم باهوش پیچیده بشه یا یه آدم معمولی رو به پایین:) تو کدوم رو ترجیح میدی؟ مثل اون جمله که میگه آدم بهتره با یه پولدار ازدواج کنه که بعد از طلاق توی کافه های پاریس تنهایی قهوه بخوره نه اینکه با یه فقیر که بعد از طلاق به چه کنم چه کنم بیفته:))
:-))
پاسخ:
:))
تا جاییم که من یادمه قیافش خوبه. والا آدم که قراره زجر بکشه و هزارتا حرف تلخ بشنوه حداقل اینجوری دردش کمتره :دی
پاسخ:
آره دیگه قیافه اش رو نگفتم که به ظاهر بینی متهم نشم:)) والا به خدا دردش کمتره:)

مممم دقیقا خیلی خوبه که خانمها بدونن چه پسری رو واقعا می خوان و بی خودی به امید تغییر همون پسرهای معمولی نباشن. بلاگ سرو روان این پست (کلیک) عکس اولش یک حقیقت خوب رو بیان کرده بود. و من واقعا نفهمیدم زنها چرا امید واهی به تغییر ما مردها می بندن! از همون اول مثل شما با خودشون رو راست باشن و بدونن دنبال چه تیپی هسن خیلی مشکلات پیش نمی اد.


پی نوشت: البته که نمی گم تمامی مشکلات تقصیر زنهاست تو این ناهمخونیها، خود مردها هم گاهی قولهای تغییر می دن که صد البته صدی یکیش به واقعیت نمی پونده :D

ایشالا هرچه زودتر چنین مرد دلخواهی رو پیدا کنین :)

پاسخ:
ما بیشترمون می دونیم چطور پسری می خوایم ولی خب قضیه اینجاست که اونی که می خوایم گیر نمیاد شهاب جون:))) برای همین سعی می کنیم مثلا یه پراید رو در حد یه بنز ارتقا بدیم که به قول شما دیگه نمیشه:))

*مرسی امیدوارم توام یه دختر خوب گیرت بیاد به قول ناصر دختر باشخصیت:))
  دقیقا همین چند روز پیش داشتم می گفتم من عاشق شهرام جزایری ام به این دلیل به این  دلیل:)))اصن سرشار از اعتماد بنفس این بشر
پاسخ:
موجود جذابیه:)
ایول....خنده
پاسخ:
:))
اتفاقا من هم همین حس رو نسبت به بابک زنجانی دارم :))
پاسخ:
می بینم که رو دست من بلند شدی بهار جان:))
مردا کلاااا کارشون دور زدنه ٬بعضیا مثل همون پسرای معمولی دنبال دور زدن ی نفرن..بعضیا هم ی ملتو دور میزنن مثل همین عشق شما...خخخ
هر چند خوش سلیقه هستی
پاسخ:
با جمله اولت خیلی موافقم:))
آدم های باهوش، قوی و با اعتماد به نفس که به خودشون ایمان دارند همیشه جذابند حتی اگه زیبا نباشند. 
پاسخ:
 دقیقا همینطوره. هوش انگار روی چهره منعکس میشه:)
سلام
اگه جناب جزایری از این همه درایت در راه درست استفاده میکردن ...
پاسخ:
سلام:)
البته گویا ایشون هنوز هم به خاطر نبوغ اقتصادیشون مورد توجه هستند:)
عکس سمت چپ وبلاگتون حس خیلی خوبی داره :v
پاسخ:
مرسی خودمم هم حس خوبی بهش دارم:)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۷ فانتالیزا هویجوریان
من همچنان معتقدم وی یک گوزوی با اعتماد به نفس نیست :))))))))))))))


پاسخ:
بله شما سابقه طولانی در مخالفت با عشق های من داری:)))
ما مردها همچنان عاشق جنیفر لوپزیم،
به این میگویند ثبات در رویه! :)))
پاسخ:
مردهای ایرانی همیشه ثبات رویه دارند توی مسیر زندگیشون:))) من ایمان دارم :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۴ یه داوطلب
وای عزیزم، جمله ی آخرت معرکه ست! با بیشترین قیمت خریدارشم!
پاسخ:
گویا فقط تو خریدارشی و قیمت پیشنهادی دیگه نداره:)))
خودش که از دست رفت ، روی بچه ش تمرکز کن . ندیدی بچه چطوری حرف زد ؟! پسر کو ندارد نشان از پدر و از این قبیل صوبتا :))
پاسخ:
نه دیگه از من زرنگتر هست که احتمالا شیرجه رفتن واسه بچه اش:)