تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۵

درصد جذابیت!

دوستم می گفت وقتی مجازی می خوندمت و فقط از طریق وبلاگت می شناختمت به نظرم فقط چهل درصد جذاب بودی، حضوری بهتری! البته فکر کنم این چهل درصدم توی رودربایستی گفت بنده خدا. حالا امشب یه چرخی توی وبلاگها زدم و فهمیدم دوستم راست گفته ، اصلا جذاب و دوست داشتنی نیستم. خدا رحم کنه! کاش آدم می تونست از دونه دونه آدمها بپرسه از اونجا که هستند و دارند می خونند به نظرشون من چند درصد جذابم؟!

۹۴/۱۰/۰۱
7660 ...

نظرات  (۱۹)

50 درصد :)))))
پاسخ:
برای همین پنجاه درصد هم خیلی ممنونم لطف دارید:))
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۳ فرانچسکا
چه جوری با چرخیدن تو وبلاگا فهمیدی جذاب و دوست داشتنی نیستی؟ 
به نظر من که هستی.
پاسخ:
خب تو که دوست فابریکم هستی معلومه که همیشه بهم لطف داری و بهم اعتماد به نفس میدی:))) :*
به نظر منم جذابی و دوست داشتنی و مقتدر :)
الانم شب یلداسو به جان خودم هندوانه گرونه کیلو چهارتومن پولم ندارم بخرم بگید الکی میگم :)
پاسخ:
مرسی عزیز دلم. ممنونم خانوم مهربون که منو همراهی می کنید:))
والا ما هم نخریدم چیزیمون هم نشد و الان زنده ایم:))
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۴ فاطیما کیان
چطوری میشه با گشتن توی وبلاگ ها اینو فهمید ؟ اونم وقتی که جذابیتت به قدری هست که حتی یک پستت رو هم از دست ندم و همیشه بخونمت ؟ :)
پاسخ:
این یه قابلیته که تازگی بهش دست پیدا کردم:))
مرسی شما واقعا همیشه منو شرمنده کردید و بهم لطف دارید:))
جذابیت شما واسه من یکی که در حدیه که روزی چهار پنج بار اینجا میام و وقتی چیزی نوشته باشید شدیدااااا ذوق میکنم. من خیلللللی از شما انرژیای خوب میگیرم. در خیللللی موارد باهاتون موافقم و نظر منه که شما خیلی قشنگ نوشتیدش. خلاصه که خیلللی. صد در صد :-)  :-*
پاسخ:
واقعا مرسی که این همه به من لطف دارید خیلی خیلی ممنون و امیدوارم هیچوقت پشیمون نشید و نظرتون عوض نشه:) :*
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۰ دکتر میم
من چون مجموع وبلاگ و اینستا رو در نظر میگیرم ، نظرم معتبر نیست :-) 
اما مطمئناً درصد بالایی داری چون منم با وقت کمم، وبلاگهای خوب و جذاب رو فقط میخونم. اصلاً خوندنت رو از دست نمیدم ;-) 
عدد اگه بخوای،، ۸۰
پاسخ:
دکتر همین هشتاد شما هم از سر ما زیاده:)) بهرحال ما ارادتمندیم و لطف شما همیشه شامل حال من شده:)) مرسی...
جذابی جوان رعنا
جذاب.
چرا هرچی تو مینویسی من خیلی میفهممش؟ چرا برای درکش به تلاش نیاز ندارم انگار اصلا خودم نوشتمش؟
چون در یک رده سنی هستیم؟
نه
چون جذابی. (اصن خودم مونده ام با این کامنتم. انگار دارم به خودم میگم جذاب!)
:))))))
پاسخ:
مرسی چقدر کامنتت باحال بود:))
شایدم چون تو یه رده سنی هستیم درکمون از وضعیت موجود به هم نزدیکه:)
بله ما دو تا جذابیم. خودمون نگیم کی بگه؟ :)))))
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۳ فانتالیزا هویجوریان
پس من ببینمت سکته رو زدم!! :))))))))))))

چون از این زاویه قشنگ میخوری تو فاز من باشی!
امیدوارم یه روز ببینمت
پاسخ:
منم امیدوارم ببینمت فقط امیدوارم اون روز تو فاز سیاست نباشیم که حتما با هم دعوامون میشه:))))
با گشتن تو وبلاگ ها در صد محبوبیتت رو تخمین زدی؟ آخه چه جور؟ چه قابلیت هایی داری تو!
پاسخ:
یه کم فکر کن خودت می فهمی چطوری میشه فهمید:))
نمیگم 100% ولی دیگه 80و هستیییییییییی :)))))))))))
من خیلی نمیشناسمت ولی هرروز بهت سر میزنم
دووووووستت دارم 
پاسخ:
مرسی و باور کنید من بابت همین هشتاد درصد هم خیلی خوشحالم:))) منم دوستتون دارم و ممنون که وقت میذارید برای من:)
خب اول از همه باید بگم که توی این سه سالی که تو محیط وب فعال بودم، شما جزو دسته آدمهای به شدت جذاب بودین. این برآیند کلی رو تو این برهۀ طولانی داشته باشین و مطمئن باشید که به خوبی قدرت تأثیر گذاری در مخاطبها رو دارین

+و اما... در کل تنها معیار جذابیت برای من در محیط مجازی، تحویل گرفتن کامنتهاست. جاهایی که کامنت دونی بازه و نظرات با دقت و حوصله (و ترجیحا سریع) پاسخ داده می شن به شدت برای من جذابن و من حتی اگر با صاحب بلاگ شاخ به شاخ فکری باشم اصلا نمی تونم از چنین فضاهایی دل بکنم. مثالهاش زیاده وبهای آقای همکار سابق و وب بد مست و وب همین سرکار خانم آیبک هیچ توجیهی برای من نداشت که برم ذرت پرت کنم ولی خوب احترامی که این افراد به کامنتها گذاشتن همیشه خواه ناخواه من مخاطب رو جلد وبهاشون کرده.
اما خوب امان از وقتی که کامنتهای وبی بسته باشه یا مثلا کامنتی ایمیلی چیزی بدون پاسخ بمونه و یا مثلا کامنتها دیر تأیید بشن یا اصلا تأیید نشن! غیبت نشه مثلا همین امام خودمون خیلی اینجوری زد تو حالم با تأیید نکردن کلی کامنت یه سری پستهاش :D
خوب با این اوصاف می تونم بگم چندوقت اخیر وب شما جذابیتش برای من افت کرده و حتی به زیر 10 درصد رسیده متأسفانه...
در هر حال امیدوارم دلیلش هرچه که هست حال خودتون همیشه در دنیای حقیقی همچنان خوب باشه و بازتاب اون حال و حوصلۀ عالی همیشگیتون رو در محیط مجازی ببینیم :)
پاسخ:
مرسی از اینکه همیشه با دقت و جزییات کامنت میدی شهاب جان:) امام رو ولش کن امام مادی گرایی شده :))

حالا یهو چرا انقدر وبلاگم در نظر شما افت داشته؟
من که همون اولم گفتم به نظرم یه دختری با یه لبخند پرنسس طور.
پاسخ:
قربون شما خانوم:) لطفتون مستدام:*
ادمایی که اینطوری فک میکنن کاملا اشتباهه :)
من نمیتونم درصد بگم چوون واقعا دوستامو  و کسایی که پیگیرشونم به هر طریق از ته دل دوسشون دارم چون جذبم کردن که  دوسشون دارم حالا 
هوم؟
:)
تو خانوم ِ لبخندی پر از ارامشی
پاسخ:
مرسی نگین جان. تو همیشه بدون توقع مهربونی عزیزم:))
زیاد
پاسخ:
زیاد ممنونم:))
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۹ زهرا(خواننده خاموشی که از شما انرژی می گیرد)
فقط همین رو بگم که اولین بار که به وبلاگتون رسیدم اونقدر خودتون و نوشته هاتون جذاب بود واسم که توی همون روز  این وبلاگ و کل وبلاگ قبلیتون رو خوندم و دوست داشتم  حساب کنید چندساعت شد پشت سرهم، بعد که توی اینستا دیدمتون دیدم که این نوشته های جذاب چقدر با شما همخوانی دارن :)

 
پاسخ:
مرسی مرسی مرسی از همراهیتون و حسن نظرتون. امیدوارم هیچوقت از وقتی که گذاشتید پشیمون نشید:)))
80 درصد یا حتی بیشتر
تازه خیلی هم دوستون دارم
پاسخ:
مرسی قربونت برم. من از این کامنت های شما یه دنیا انرژی و اعتماد به نفس می گیرم:*
خب بگم با اینکه افت داشته هنوزم نسبت به خیلی وبها برای من جذابتره. ولی کوتاه گفتم من جاهایی که نظرات "باز" باشن و بحث داغ باشه و زود زود هم جواب کامنتها بیاد رو به شدت دوست دارم. و وب شما از این نظر که نظراتش باز و بدون تأیید بوده یکی از بهترینهاس. ولی خوب این چندوقت اخیر به خاطر مشکلاتی که گویا یه سری خدا نشناس زیر اون پست چند وقت قبل به وجود آوردن نظراتتون تأییدی شد، پستهای کثیری با کامنت دونی close ارائه شدن و این وسط پاسخهای دیرهنگام هم کمکی به بهبود شرایط نکرد که هیچ بدتر کرد اوضاع رو... که خوب باعث شد به چشم من وبتون از اون اوج دست نیافتنی فاصله بگیره دیگه... ولی از حق نگذریم دوباره چند پست اخیر داره به اوج برمی گرده انشاالله به کوری چشم دشمن :D
پاسخ:
من واقعا بابت دقت نظرت خیلی ممنونم. همیشه یه کامنتر منتقد خیلی بهتر از یه کامنتر خاموشه و این خودش شانس بزرگیه که آدم نوشته اش رو به چالش بکشه. بله یه مدت کامنتها رو به صورت تاییدی کرده بودم که علتش همون بود که خودت اشاره کردی ولی چون خودم راضی نبودم دوباره روال رو مثل سابق کردم.
حقیقت اینه که در برهه بسیار بدی از نظر خانوادگی به سر می برم. خیلی بی حوصله و پر از استرسم و هر لحظه توی خونه ما باید انتظار خبر بدی رو بکشیم و همین باعث میشه که من نتونم تمرکز داشته باشم و سطح وبلاگم رو حداقل متوسط کنم. نمیدونم کی از شرایط بحران رد میشم اما دعام کن شهاب... خیلی دعام کن خیلی...
بدک نیستی
پاسخ:
پس جای امیدواری هست:)
من نوشته های کوتاه خوندم ،مدت ها بود وبلاگ ها رو کامل نمیخوندم
خب راستش من هنوز متوجه نشدم خانم هستید یا آقا...

اما زا لحن نوشته حدس زدم آقا باشید...اما از رو اینکه دوستتون گفتند تو وبلاگ جذاب به نطر نمیایید فکر کنم خانم باشید...

بعد اینکه تو نوشته و وبلاگ کسی جذاب باشه، من یه درصدی تو بعضی وبلاگ ها حس میکنم...
وقتی آدما راحت و بی تعارف مینویسن و دنبال نتیجه ی فلسفی نیستن یا یه حس خوبی بهت منتقل می کنند بدون اینکه خودت بخوای یا خودشون بدونن به نظرم جذابن...

حالا شما رو باید بیشتر خوند تا درصد جذابیت گفت...
پاسخ:
 من خانوم هستم:)
مرسی از وقتی که میذارید و می خونید:)