تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۱

لعنت به این عنوان!

قبلاها وقتی تلویزیون نگاه می کردم فقط پای اخبار ساعت دو ظهر و برنامه "سمت خدا" خوابم می برد. تازگی ها فوتبالهای ایرانی رو هم که نگاه می کنم، همون یه ربع اول خوابم! گمون کنم افسردگیم بدجوری حاد شده...


*چه بارونی میاد لامصب! بذار این بار بارون رو به فال نیک بگیرم شاید فردا گرهی باز شد.

۹۴/۱۰/۱۱
7660 ...

نظرات  (۶)

چرا تازگی ها همه با عنوان مشکل پیدا کردن؟!
ایشالا...
پاسخ:
برای بعضی از پستها عنوان گذاشتن عین مصیبت شده به خدا:))
۱۲ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۵ دکتر میم
سر سریال کیمیا خوابت نبره! :-D 
پاسخ:
باشه یکی طلب من دکتر جون:)))
من صبح که بیدار میشم بیام سرکار، خوابم میگیره...(چشم بسته غیب گفتم)
یک توصیه: فوتبال ایرانی نگاه نکن....عمرتو هدر میدی....همون بخوابی بهتره، لااقل یه استراحتی کردی...:))))
پاسخ:
آره خودمم به این نتیجه رسیدم. الان دیگه فوتبال به درد هیجان و انرزی مثبت نمی خوره. اصلا فوتبال می بینم یا خوابم می بره یا میرم تو فکر:)))
گاهی آدم برای فرار از فکر کردن وبرای فرار از دردها به خواب پناه می بره 
پاسخ:
البته برای من کاملا غیر ارادی اتفاق می افته و اصلا با هدف خاصی نیست:)
نترس..بابای من امکان نداره بخوابه مگه پای تلویزیون. خیلی هم شاده
راستی سخنرانی های حاجی انصاری رو از دست نده..خوراک خواب ان!
پاسخ:
باباها مدلشون فرق می کنه...
ایول این حاجی انصاری رو خوب اومدی:))))
حاجی انصاری کیه؟ امیدوارم منظورتون انصاریان نباشه چون اون وقت می تونم بگم حتی ذره ای حرفاشو با توجه گوش ندادین قشنگترین سخنرانیهایی که شنیدم از انصاریان بوده...
پاسخ:
سخنرانی هاش خوبه ولی نیست یه کم فرکانس صداش یه نواخته آدم خوابش می بره:))))