تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۰

از کشفیات

به جز کفش که رابطه مستقیم با شخصیت طرف داره و همیشه در برخورد اول با آدمها به کفشهاشون نگاه می کنم، جدیدا فهمیدم میز ناهار خوری هر خونه ای هم معرف شخصیت افراد اون خونست! 

۹۴/۱۲/۰۲
7660 ...

نظرات  (۱۰)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۸ فاطیما کیان
چقدر جالب :)
پاسخ:
بله از این به بعد دقت کنید به نکات جالبی میرسید:)
حالتون چطوره خانم؟
مثلا این که کفش های من همیشه خیلی له اند یعنی خودمم خیلی له ام؟ 
پاسخ:
باید ببینمش تا نظر بدم. ببینم حدودا قیمتش چقدره و چه رنگیه:)
کفشو راست میگی :-) 
ما که میز ناهارخوری نداریم چی؟
پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردی دکتر جان:) اونهایی که ناهارخوری ندارن چند علت داره که با پیدا کردن اون علتها میشه به شخصیت پی برد. مثلا بخاطر کوچیکی خونه نخریدند یا مستاجر بودند یا از نظر اقتصادی نتونستن بخرند یا اعتقادی نداشتند...
با دونستن یکی از این دلایلم میشه یه چیزهایی فهمید. شما که خودت ماشاا.. استادی:)
من همیشه کفشام خانومانه ست اما له م ...این یعنی چی؟

اونوقت میز ناهارخوری نداریم چی میشه؟!
پاسخ:
از روی کفش قطعا نمیشه درون فرد رو فهمید اما میشه حدس زد کسی که چنین کفشی رو همیشه می پوشه دلش میخواد از طرف مردم خوب قضاوت بشه و همیشه مرتب به نظر برسه.
در مورد ناهار خوری هم به کامنت دکتر رجوع کنید:)
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۴ رحیم فلاحتی
استاد کاش گزینه ها رو بیشتر کنی.ما توی این دو مورد حال و روز خوشی نداریم :)))
پاسخ:
جناب فلاحتی این  تجربیات طی سالها به دست اومده. ما الکی گزینه روی میز نمیذاریم:)
ما شاگرد شماییم :-) ما از اوناش بودیم که جا نداشتیم برای میزناهارخوری.
اما شما اگه تشریف آوردین، اگه میز دوست داشته باشین، میز میخریم :-) 
البته کافه رستورانم قطعا همه چیز چوبی و روشن و پرنور خواهد بود. میز، صندلی، دکور، فضا... :-) 
پاسخ:
امیدوارم زودتر کافه تون رو افتتاح کنید فکر کنم کافه خوب و پاتوق دوست داشتنی بشه:)
دقیقاً به همین نسبت سواد و پول نباید معیار شخصیت افراد قرار بگیره :))
حتی بیشتر، خیلی بیشتر:))))
پاسخ:
سواد و پول بعد از این دو تا به میزان خیلی کمتر شخصیت رو نشون میدن :)
چقد جالب! فک میکردم فقط منم ک انقد ب کفش آدما اهمیت میدم!! ینی انقد برام مهمه ک از یکی از استادهام بخاطر کفشاش متنفر بودم :|
پاسخ:
منم خیلی اهمیت میدم ولی اعتراف می کنم شما از من بیشتر اهمیت میدی:)
ای بابا خواهر، عاشق کشفیاتتم.
پاسخ:
قربون شما:))
من دندانهارو هم ملاک قرار میدم...
یعنی همیشه اولین نگاهم به کفش طرف مقابل میرود و بعدسمت دندانهایش!
اطلاعت خوبی به آدم میدهند!

پاسخ:
آره اینم نکته قابل بررسی می تونه باشه و خیلی هم اتفاقا به چشم میاد:)