تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۲

ما را چه به آرزوهای بزرگ...

حقیقت اینه که من در دنیای واقعی هیچ دوستی ندارم و تصمیم گرفتم یکی از برنامه های سال آینده ام این باشه که بگردم و یک دوست پیدا کنم. اما تا الان که در خدمت شما هستم، شما دوستان من بودید. بله همین شماهایی که یک عده تان مصداق بارز واژه "رفیق" با کسره در حرف "ر" در فیلم های کیمیایی هستید. همون قدر غلیظ و همون قدر واقعی. همون قدر که مجازی هستید همون قدر هم سعی کردید واقعی باشید. چه خوب بنویسم و چه بد، چه ناراحت باشم و غر بزنم و چه عصبانی باشم و فحش بدم، شما هستید. روزهای خوب و شاد هم هستید. اصلا در هر صورت هستید و این باعث میشه که در قلبم حس کنم بعضی از شماها رو سالهاست که می شناسم و باهاتون زندگی کردم! عده دیگه ای از شماها هم "دوست" من هستید. شاید کامنت نگذارید و دوستم نداشته باشید اما همینکه برای خوندن وبلاگم وقت میذارید و با سکوتتون به من با همه کاستی ها و نقص ها احترام میذارید، بازم ارزشمندید. خلاصه اینه سالی که گذشت برای من تا همین روز آخر هم پر از حوادث بد و اتفاقات ناخوشایند و از دست دادنهای عظیم و بدشانسی های غیر قابل جبران بود. من در سال جدید برای شما که همراه من و دوستم هستید فقط و فقط یک آرزو دارم: هیچوقت با بدشانسی دماغ تو دماغ نشید! عیدتون مبارک:)


۹۴/۱۲/۲۹
7660 ...

نظرات  (۸)

عید تو هم مبارک ^_^
پاسخ:
ممنونم خانم خوشگل :)
عیدت مبارک عزیز جآن: ) 
انشالله سال جدید,  سال خوبی باشه با کلی آرزوهای رنگی رنگی برای شما: )
پاسخ:
ممنونم رفیق شفیق. برای شما هم سالی پر از سلامتی زیر سایه پدر و مادر محترمتون آرزومندم:)
چه آرزوی خوبی
من هم متقابلا چنین آرزویی واسه شما دارم وهم اینکه یک دوست واقعی و خوب پیدا کنید:)

پاسخ:
ممنونم عزیزم. لطفتتون مستدام:)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۷ فاطیما کیان
سال نویت پیشاپیش مبارک عزیزم
امیدوارم سال 95 ار هر لحاظی برات عالی باشه خانومی :)
پاسخ:
بسیار سپاسگزارم. لطف شما همیشه شامل حال من شده خانم:)
عیدت مبارک دوست جان!! ایشالا سال گل و بلبلی باشه برات:)))
گاهی با نوشته هات حالم خوب شده گاهی کلی بهم ریختم،خیلی خوبه ک اینقدر عمیق احساساتتو منتقل میکنی..مچکرم ک هستی:)
پاسخ:
من ممنونم که همه نقص ها رو با بزرگواری نادیده می گیرید. محبتتون مستدام...
امیدوارم سال جدید برای شما هم سرشار از لبخندهای همیشگی باشه:)
خیلی وقت نیست که وبتو پیدا کردم و همه رو خوندم...
از خدا میخوام که امسال پر باشه از شادی و خوشی واست،هرچی که خودت میخوای هموخ بشه،سال نو پیشاپیش مبارک
پاسخ:
مرسی خانم باعث افتخاره که برای خوندن مطالب وقت گذاشتید. سال نو خوبی براتون آرزومندم:)
عید شما هم مبارک...لبخند
پاسخ:
محبتتون مستدام :)
دنیا باید توازن داشته باشه دیگه... ایشالا کسری ها و بدشانسی ها و اتفاقات بدِ امسال، با خوبی ها و شانس ها و اتفاقات ِ خوب و دوستای جدید و واقعی توی سال جدید جایگزین میشه، تا توازن برقرار بشه
;-) 
پاسخ:
قربون شما مرسی دکتر جون:)