تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۱

گور بابای عنوان 2

می‌دانم که خواهید گفت «فیس‌بوک یا فضای مجازی محل نقد نیست و مردم در آن چرند می‌گویند.» بی‌شک حرف شما مقبول و معقول است، ولی من اصلاً به دنبال تائید نقد دیگران و ازجمله کاربران فیس‌بوکی نیستم، می‌خواهم بگویم که تحملتان را بالا ببرید. این حرف‌هایی که در فیس‌بوک برایتان می‌نویسند، همان حرف‌هایی است که دوستانتان به شما نمی‌گویند چون تحمل اش را ندارید. بعد رمان می‌نویسید و کسی کتابتان را نمی‌خرد و بقول آن سیاستمدار که گفته بود من چرا این‌همه طرفدار داشتم پس چرا رأی نیاوردم، حیران می‌مانید که پس آن‌همه ستایش چرا به آمار تبدیل نشد؟ اگر آن سیاستمدار دیگران را تحمل می‌کرد می‌فهمید نظر واقعی دیگران در موردش چیست. البته که نمی‌خواهم فحاشی و خشونت کلامی را تائید کنم، اما تحمل‌کنید، فحش‌ها را از گوشی بشنوید و از آن دیگر گوش بیرون کنید و ببینید حتی اگر ده تا جمله علیه تان نوشته بودند و اشکالتان را گفته بودند، از آن موهبت استفاده کنید. در یک جامعه ریاکار و دورو که دوستان نقدتان نمی‌کنند و دوستانتان منتقد را خفه می‌کنند، موهبتی است شنیدن نظر مخالف. خودتان را از آن محروم نکنید. اگر کمی «فحش خورتان ملس باشد، ضرر نمی‌کنید.» باور کنید ضرر نمی‌کنید.

*پ ن1: متن از دیوار بهزاد نبوی

*پ ن2: من آماده ام. اگه میخواید نقدم کنید...

۹۵/۰۳/۳۱
7660 ...

نظرات  (۸)

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۲ گمـــــــشده :)
اووم نقدی ندارم راستش. خیلی وقته میشناسمت. و می خونمت. اکثرا خاموش.
اما شناختم جوری نیست که بخوام نقدت کنم. ولی فک کنم ازی بتونه خوب نقدت کنه.
:))

پاسخ:
از همراهیتون و ثبت کامنتتون بسیار ممنونم:)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۵ مهران مهرگان
زاویه ی دید خوبی بود. واقعن سوای ناسزا گویی از این طریق فرد می تواند خودش و اطرافیانش را بهتر بشناسد.
 چه می شد از این طریق رفراندوم های مختلفی برگزار می شد :)
پاسخ:
خوشحالم که بعد از مدتها کامنتتون رو می خونم:)
می دونید که این رفراندومها اینجا تو ایران برگزار نمیشه:))
راستش من نمیشناسمتون فقط فکر میکنم این پست با نوشته کناری وبلاگتون تناقض داره..
ولی تغییر خوبیه..منظورم اینه که خوبه آدم ، یه شخصیت ثابت نداشته باشه و رو به جلو ( و شاید بهتر شدن ) حرکت کنه..مثلا به جای اینکه همیشه ( بداخلاق و بی جنبه و  دایما در حال ناله باشه ) به مرور و در طول زمان به سمت دیگه ای حرکت کنه...و توصیف دیگه ای برای گفتن از خودش داشته باشه...
پاسخ:
البته چیزی که کنار وبلاگ نوشته شده فقط یه سری پیش فرض به مخاطب ارائه میده که در مواجه با بعضی پستها دنبال یه آدم خوب و مهربون و صد در صد نباشه. یعنی اونو نوشتم که مخاطب فکر کنه من اونجوریم و از من توقع آدم خیلی خوب نداشته باشه:))) تونستم منظورمو برسونم؟
بهزاد نبوی از معدود آدمای سیاسیه که دلی دوستش دارم :-) یه بار بدون هیچ فیلتر و فشاری، برامون از خیلی چیزا حرف زد. صاف و صادق. 
اینارو بهزاد نبوی گفته؟ عین اعتقاده خودشه. :-)

پ.ن.۲ : بزار روابطمون همینطوری دوستانه بمونه :-)))
پاسخ:
آره نبوی گفته:)


+نقد کن دکتر عیب نداره من اونقدرهام بی جنبه نیستم:))
تنها نقدم اینکه چرا نمیتونم ببینمت ؟!!!!
باور کن خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت 
خواهر نداشته ی من .... 
می بوسمت 
پاسخ:
مرسی عزیزم:)))
امیدوارم یه روز این امکان مقدر بشه :)
تو مسخرم نکن، بهم تیکه ننداز، بیخیال گردو و اون فیلما و شرط و خلاصه این چیزا شو. یه نقد خیلی منطقی داشتم الان د:
پاسخ:
دیوونه:))))))))
یه حسی بهم میگه خانومی که دیروز روی ویلچر توی هایپر استار بود شما بودی. من نگاه کردم چون تو فیس بوک دیده بودم عکستون رو ولی نیومدم جلو چون مطمئن نبودم...
پاسخ:
سلام عزیزم، نه دیروز من هایپر نبودم ولی مرسی از توجهتون. امیدوارم یه روز ببینمتون و روی ماهتون رو ببوسم :*
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۶ خرید اینترنتی
سلام من فقط پست جدیدتون رو خوندم و نتونستم جواب بدم بله آشنای منم معلول هستن ، دوستان معلول هم دارم ولی من که دوستشون هستم هیچ وقت معلولیتشون رو نمیبینم همیشه زیبایی هایی که خدا درونشون قرار داده دیدم یکی معلولیت داره هوش و ذکاوت بالایی داره ، یه خلاقیت خاص یه استعداد خدادادی مطمعنم شما هم در کاری بهترین هستید . تاکید میکنم الکی تعریف نمیکنم شما بهترین هستید .
پاسخ:
از لطف و محبت بی دریغ و بی توقعتون سپاسگزارم دوست عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی