تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۰

نوشتن، جان است!

راز وبلاگ های محبوب به گمانم یک چیز است: استمرار در نوشتن از واقعیت با ادبیات غیر تقلیدی! اصلا وبلاگ های خوب رو همین طوری پیدا کردم. آدم هایی که نوشتن از رئالیسم روزانه دغدغه شون بود. چند روز پیش ساعت ها وبلاگ گردی کردم. به بلاگفا و وبلاگ های قدرتمند اون روزها سر زدم و تا تونستم آرشیوشون رو خوندم. به معنای واقعی کلمه لذت بردم هر چند که دلم نمی خواست این رو براشون بنویسم. مدت هاست حوصله کامنت گذاری ندارم و این بی حوصلگی شاید از اون جا نشات می گیره که ما جماعت به "لایک کردن" عادت کردیم! اما توی این وبلاگ گردی یه چیزی یه جوری به یه حس خاصی ناراحتم کرد و اون این بود که چند وبلاگ خوب که لینک بودم، منو پاک کرده بودند. مثل این بود که آدمها بودن تو رو فراموش کنند و بعد انگار از اول نبودی... لعنت به این افسردگی که حتی نوشتن رو از آدم می گیره!

۹۵/۱۰/۰۲
7660 ...