تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۶

قطار 3:10 دقیقه به یوما

چند سال پیش فیلم " قطار 3:10 دقیقه به یوما" رو با پدر مقدس نگاه کردم. برای ما که عاشق سینمای وسترن بودیم و در سالهای قحط این ژانر به سر می بردیم دیدنش خیلی حال داد. ما هر دو عاشق داستان های اینطوری بودیم. توی آمریکا، توی مزارع پر از گاو و اسب، دشت های وسیع، آدمهای ماهر در تیراندازی، کلانتر، چشم های آبی که توشون می شه غروب رو تماشا کرد، موهای روشن و هدفی که میشه براش راحت و قشنگ مرد! بعد از اون بارها تلویزیون این فیلم رو پخش کرد اما من نگاه نکردم با خودم فکر کردم شاید دیگه هیچوقت به اون قشنگی نباشه و دیگه اون لذت رو نده. اما امشب وقتی در عین ناامیدی محض کانال های خالی تلویزیون رو بالا و پایین کردم و چیزی پیدا نکردم به ناچار روی این فیلم نگه داشتم. آخرهاش بود اما من به تماشای همه اون چیزهایی که دوستشون داشتم رسیدم. موزیک، نگاه مطمئن قهرمان فیلم، قطاری که به یوما می رفت و پدری که دیگه نبود... آمریکایی ها همیشه خوب فیلم می سازند!

۹۵/۱۰/۱۲
7660 ...

نظرات  (۱۳)

عجیبه... مگه آخر این پست نباید عاشق راسل کرو می شدی؟  :))))
پاسخ:
:/
ترسیدم. ترسیدم از روزی که بابا نباشه و من دیگه نتونم از هیچ کدوم از کارهایی که یک روز با هم انجام دادیم لذت ببرم.
پاسخ:
ترسهات رو رها کن دکتر جان. تو و پدرت سالهای زیادی در پیش دارید من مطمئنم :)
چطوری دختر؟:-D
پاسخ:
خوبم مرسی :*
سلام
یاد دوستم افتادم که عاشق جان فورد و قهرمان فیلماش جان وین فقید بود و فیلم محبوبش مردی که لیبرتی والانس را کشت...
پاسخ:
خدا دوستتون رو براتون حفظ کنه:)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۲:۵۸ مهندس بیکار
امریکاییا که خوب فیلم نمی سازن ولی سه و ده خوبه.
اگه وسترن دوست دارید فیلم slow west رو از دست ندید!
پاسخ:
آمریکایی ها همه چیزشون درجه یکه مخصوصا فیلم هاشون :)
خوشبحالتون ... خونه ی ما اگه تلویزیون روشن باشه ،
صد در صد یکی از شبکه های جم رو باید تحمل کنم !
پاسخ:
آخی عزیزم :)) باور کن گاهی انقدر که تلویزیون بی برنامه ست دعا می کنم که پارازیت ها برداشته بشه و ما هم نیم ساعت جم نگاه کنیم:))
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۲ شیکسون (^_^)
اولین باری که این فیلم رو دیدم خیلی خوشم اومد، یعنی هنوزم خوبه در نظرم...
ولی اتفاقا منم مثل شما اون شب دیدمش، ولی اینبار حس خوبی نداشتم به تصمیمهاشون...تصمیم همه اشون...اون کفتارهای بیرون هتل و مردم 200دلاری که هیچی...حتی به تصمیم پدر و رئیس کفتارها هم...
پاسخ:
شاید دلیل این تغییر نگاه این باشه که دید شما در طی این سالها به زندگی یا حداقل این ژاتر عوض شده.
ممنون که وقت گذاشتید:)
۱۷ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۹ شیکسون (^_^)
شاید...
ولی دوست دارم بدونم نظر بقیه در مورد بخش پایانی فیلم چیه؟ همونجا که همه ایوانز رو تنها میذارن و خودشم میدونه حتما میمیره ولی چرا ادامه میده؟ در حالیکه میتونست ادامه نده...
یا چرا بن وید تصمیم میگیره به خاطر پسر ایوانز باهاش تا قطار بره...یا چرا افراد خودشو میکشه...همه این تصمیمها خیلی یجورین...بعدم به طور مسخره ای سوار قطار میشه، انگار که پسر ایوانز یه بچه خردسال و احمقه و مثلا اینجوری قراره ذهنیتش نسبت به پدرش تبدیل به یه قهرمان بشه...

ممنونم :)
پاسخ:
نظرات راجع به فیلمها کاملا سلیقه ایه. برعکس شما من از همه اینهایی که گفتید لذت می برم چون همیشه لازم نیست اتفاقات منطقی باشه و این معجزه سینماست.
وسترن خیلی خوبه,چه وقتی داری لوک خوش شانس و میبینی
چه وقتی داری جان وین و ایستوود و نیگاه میکنی و از موسیقی موریکونه لذت میبری, چه وقتی داری هارمونیکارو نیگاه میکنی و از خونسردیش موقع انتقام لذت میبری!

پاسخ:
دقیقا دقیقا دقیقا :)
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۶ دانلود فیلم
ممنون عالی بود.
پاسخ:
ممنون :)
سلام دوست جان. از لینکهای وبلاگ قناری معدن جان (همسرم) پیدات کردم. شروع کردم به خوندن نوشته هات یهو دیدم یک ساعتی بیشتره دارم میخونمت. صداقت کلامت و روانی نثرت خیلی قابل ستایشه. مرسی بابت اینکه اینقدر صادقانه و خوب می نویسی...
از ته دل برات شادی و عشق آرزو میکنم...
پاسخ:
سلام به روی ماهتون محبوبه عزیزم :)
مرسی از شما که برای خوندن اینجا وقت گذاشتید و  مرسی بایت کامنت پر محبتتون. 
چقدر به شادی و عشق نیاز دارم. ممنون از دعاتون :*
سلام عزیزم
خوبین
ممنونم از پست های بی نظیرتون
قلمت مانا
عزیزم
اینستاگرام داری نوشته هاتو اونجا هم پی گیر باشم؟
پاسخ:
nikoo_7660
سلام عزیزم
به پیج اینستاتون مراجعه کردم
میشه aviin9724 رو اکی کنید
سپاس عزیزم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی