تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

بالاخره به اسفند رسیدم. به آخرهای اسفند. می دونم که سال جدید، سال سختتری خواهد بود. همیشه همین طور بوده. تا بوده روزگار سختتر شده اما چه باک؟ به قول اون جمله تکراری "چیزی که منو نکشه قوی ترم می کنه!" می دونم که روزهای خوب همین لحظات الانه. همین لحظاتی که همه از خستگی زود خوابشون برده. همین الان که من نه نگران مامان هستم و نه مهدی و نه بقیه. همین لحظاتی که در سکوت شب می گذره. همین لحظاتی که تنها صدای توی خونه صدای یخچال و صدای کیبورد منه. همین ساعتهایی که لامپ های خونه کبری خانم روشنه و من حس خوب دارم. همین لحظات جاری... خوابم گرفته و به شدت احساس خستگی می کنم با اینکه صبح تا حالا رسما هیچ گهی نخوردم ولی خسته ام. از بس این روزهای آخر منتظرم که از پله های حیاط بالا بیاد و نمیاد! باید به همه رفته ها حداقل سالی یه بار فرصت تماس می دادند... خوابم میاد و یاد اون دیالوگ فاطمه معتمد آریا توی فیلم "اینجا بدون من" می افتم که می گفت توی خواب و بیداری دعا کنی حتما مستجاب میشه. خب امتحانش ضرری نداره. فقط باید به قول آیبک چیزهای بزرگ بخوایم شاید آرزوهای بزرگ به تحقق و استجابت نزدیکتر باشند! بالاخره آیبک بیشتر از من می فهمه... مثلا از خدا بخوام بتونم یه خونه نزدیک خونه دوستم توی تهران داشته باشم یا مثلا از خدا بخوام توی این سن عاشق بشم و شایدم یه آرزوی بزرگتر، بتونم برم سرکار... خسیس نباشیم و به آرزوی های هم آمین بگیم شاید سال دیگه یکیمون به یکی از آرزوهای بزرگش رسید!

۹۵/۱۲/۲۸
7660 ...

نظرات  (۳۳)

کبری خانوم خونش دقیقا کجاست؟
پاسخ:
دقیقا روبروی خونمون. از پنجره آشپزخونه میشه پنجره هاشون رو دید چطور مگه؟ :)))
میخواستم موقعیتشو تصور کنم:)
پاسخ:
:)))
ایشالا آرزوهای قشنگتون برآورده بشه:) 
جالبه بگم مدت زیادیه که هرکسی حاجتی داره به من میگه تا براش دعا کنم و به حاجتاشون هم رسیدن پس امیدوارم براتون اتفاقای خاصی بیفته🌹
پاسخ:
پس منو محکم تر دعا کنید :)))
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۹ گمـــــــشده :)
امین
:)
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
مخلص 7660 عزیز هم هستیم 
الهی آمین
پاسخ:
مرسی دوست مهربونم :)
واقعا دلمون برای آرزوهای خودمونم کوچیکه... حتی گناهم میگن قصد انجامش رو داشته باشی ولی انجام نشه به حساب آدم نمی‌نویسن. خب کی به کیه توی آرزوها هم هرچی دوست داشتیم بخوایم. حالا اگه براورده شد بعدا فک می‌کنیم باهاش چیکار کنیم. فعلا فقط بخوایم... هرچقدر عجیب‌تر و غیرممکن‌تر، باحالتر. یه جوری باشه که اگه براورده شد توی معجزه بودنش شک نکنیم...
پاسخ:
بله درسته همینطوره که گفتید :)
سلام
میلاد بانوی مادر حضرت زهرا(س) مبارک
در پناه بانو ان شالله به بهترینا برسی چه مادی چه معنوی چه دنیوی چه اخروی
ان شالله خودش دلتو آروم کنه

یه ساعته دارم به کامنت نرگس میخندم هههه
ایشالا
آمین ⁦:-)⁩
پاسخ:
دیگه آمین شما کار رو تموم میکنه :) مرسی
الهی آمین عزیزدلم، الهی آمین،از ته قلبم
پاسخ:
ممنون عزیزم ممنون :))
تیکه میندازی؟ باشه :-))
آمین از ته دل
پاسخ:
مرسی :))
آمین ..
پاسخ:
آمین به همه آرزوهای شما... :)
سلام

نوروز مبارک

از خدا می خوام در کنار سلامتی و آرامش و خوشبختی بهترینا رو واست رقم بزنه
پاسخ:
سلام. سپاسگزارم، همینطور برای شما و همه مردم :)
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۳۸ رحیم فلاحتی
ما که بخیل نیستیم :))
الهی آمین !
شیرینی و شام خرید خونه و عروسی و استخدام  و هرچی که آرزو کردید خوردن داره :)))
پاسخ:
مر سی جناب فلاحتی عزیز :)
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۴۱ رحیم فلاحتی
آخ آخ ! الان دو تا لیوان چای لاهیجان تازه دم در غیاب دوستان خوردم . جا تون خالی !
پاسخ:
شما همیشه نکته مهم پست رو میگیرید همیشه :)
نوش جونتون
سال نو برات پر باشه از اتفاق های دوس داشتنی، رفیق ندیده ام.
پاسخ:
منم برای تو همه آرزوهای خوب رو دارم مخصوصا عشق، سلامتی و شادی بی نهایت :)
الهیییییییییی آمین 
الهیییییی آمییییییییییین
پاسخ:
مرسی :))))))
من توی خواب و بیداری دعا نکردم تا حالا! شاید جواب بده واقعا
پاسخ:
امتحانش ضرری نداره :)
انشالله امسال سال برآورده شدن آرزوهات باشه
پاسخ:
ممنونم همینطور برای شما :)
چه موافقم من D:
پاسخ:
مرسی :)
سلام بر شما .
سال نو مبارک .مدتی وب شما رو می خونم.دوست دارم یک دسته رز خوشگل  رو تقدیمتون کنم.صداقت و بی ریایی مطالبتون رو دوست دارم.
از سر کار رفتن گفتید منم ده ساله فارغ التصیل شدم ولی بیکارم اما امسال میخوام به طور حرفه ای دنبال هنر قلاب بافی و گلیم بافی برم و یک کار افرینی در حیطه کشاورزی .دیگه غصه خوردن  بسه  بقول معروف ما می تونیم;-)
پاسخ:
سلام از وقتی که برای خوندن اینجا میذارید ممنونم، امیدوارم همه نقشه هاتون برای سال جدید عملی بشه :)
سلام
امیداورم سال خوبی داشته باشید
پاسخ:
ممنونم :)
سلام ممنونم عزیزم.
اصلا بیا امسال رو سال ترقی در هنرهایی که داریم بنامیم و پایان سال به  امیدخدا همینجا دست اوردها رو بیایم بگیمO:-)
پاسخ:
:))) موافقم
عزیزم سال نوت مبارک. امیدوارم به تمام آرزوهات برسی انشالله.
شاد باشی
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز :)
سلام
روز مردو به پدرت که ان شالله خدا رحمتش کنه و خودت که مثه یه مرد در مقابل سختیها و رنجها مقاومت کردی تبریک میگم
ان شالله با دعای پدرت بهترینا واست رقم بخوره
پاسخ:
بسیار و بی حد از لطف شما سپاسگزارم :)
با سلام خدمت شما.با اجازه شما مطالبی را در زمینه کار افرینی در ذهن داشتم که اینجا می نویسم
راستش این چند سال که از فرط علاقه به مسایل کار افرینی در اینترنت جستجوی زیادی انجام دادم با زنان کار افرین ایرانی و خارجی اشنا شدم.جسارت و شهامت انها برایم ستودنی بود مثلا انوشه انصاری که ساکن امریکاست در این کشور پرجمیعت تونست کار افرین بشه و مورد تقدیر قرار بگیره خوب ما چرا نتونیم توی کشور خودمون کار افرین بشیم
..ایده هم فراوان است.مثلا در زمینه چرم کارهای زیادی وجود داره ولی نو اوری باعث استقبال بیشتو قرار می گیرد مثلا سرچ کنید TULIP LEATHER BAGیاROSE LEATHER BAG
با ایده از گل جذابت بیشتر می شه یا در اخبار نوشته بود چون قیمت طلا گروه استقبال مردم به طرف نقره رفته و این یعنی نقره فروشی بهتر ه.تا طلا فروشی 
با اینکه در روستاهای گردشگری.می شه اقامتگاههای کم متراژ و شیک درست کرد....کامنت طولانی شد  ببخشید
(یک حانم) اگه کاری زدی و کارآفرین شدی، منم خبر کن بیام کار کنم
عالییی
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۷ آلبرت کبیر
میشه امید داشت که بعضی چیزا درست میشه :)
سلام.
وبلاگ خوبی دارید.موفق باشید.
مرسی عالی بود
آمین.........................
سلام
سال نو مبارک
امیدوارم امسال آغاز سلامتی و آرامش و خوشبختی واست باشه تا همیشه
دلم براتون تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی