تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۰

شبی از آبان ماه

آدمها بالاخره یک روز دوباره بر میگردند. روزی که خیلی خسته اند. روزی که جز این خستگی متوالی، خالی از هر حسی هستند. آدمها یک روز به جاهای امن گذشته بر می گردند. به جایی که احساس امنیت کنند. خودشون باشند. بی هیچ نقش اضافه ای... برمی گردند تا حرفهای نگفته شون رو بنویسند. برمی گردند شاید به هوای روزهای خوشی که گذشت. اصلا همین برگشتن خیلی خوبه حالا به هر دلیل. امروز دیگه همه ماها می دونیم که وسعت دنیای مجازی و تنوعش و جذابیتش و همه محاسنش نمی تونه جای وبلاگ رو بگیره!

۹۷/۰۸/۲۵
7660 ...

نظرات  (۵)

خوش برگشتی به دنیای وبلاگ... برگشتنت موندگار و همیشگی باشه انشاءالله D:
پاسخ:
قربون شما:) والا خودمم امیدوارم که از نوشتن غافل نشم:*
به به 😊👏
پاسخ:
مخلصم دکتر جون:)
۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۴ رحیم فلاحتی
سلام
چقدر خوب ! منتظر پست های خوب شما هستم :)
پاسخ:
امیدوارم باز وا ندم :))
برا من برگشتن شده یه غول گنده انگار ... انگار باید بیام تو قلعه ای مستقر بشم که بیرون دیواراشو کلی اجنبی محاصره کرده.. ولی باید برگردمو اجنبی ها رو نادیده بگیرمو بنویسم
.
خوب کردی برگشتی :*
پاسخ:
اره وضعیت تو یه خورده فرق داره و شاید برگشتت سختتر باشه اما به گمونم برگشت آدمایی با روحیه تو خیلی می تونه آدمو تشویق به وبلاگ خونی کنه :*
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۰۹ تی تی خانوم
فکر نکنم بتوانید تصور کنید از دیدن نام وبلاگ شما در قسمت وبلاگ هایی که دنبال می کنم چقدر ذوق زده شدم. فکر نکنم بتوانید تصور کنید چقدر از دیدن شما و پست هایتان خوشحال شدم. خوشحالم که حالتان خوب است، خوشحالم که می نویسید.
پاسخ:
عزیزم :*****
برای من هم دیدن کامنت دوستان قدیمی دقیقا همون حس خوشاینده :****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی