تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۸

در باب روشنفکری

آقا بگذارید خیلی صریح و  رک و راست اعتراف کنم که بنده روشنفکر نیستم! اصلا همه شما روشنفکرها خوب و من سنتی و عقب افتاده. از موصوف شدن به چنین صفاتی اصلا هم ناراحت نمیشم وقتی پای "همجنسگرایی" در میون باشه! یعنی چی؟! بله می دونم که از خیلی قدیم این جور روابط بوده و حتی در اصول فقهی برای همه شرایط و حالاتش اسم هم در نظر گرفته شده. منتهی این مساله در کت من فرو نمیره!! فی الوافق به این نتیجه رسیدم که از این نوع روابط چندشم می شه! پسره با یه پسره دیگه دست تو دست عکس گذاشتند و نوشتن به امید روزی که ازدواجمون ثبت بشه! میخوام نشه! میخوام صد سال سیاه نشه! میخوام نرسی به اون روز! همون بابات اسم تو رو ثبت کرد تو شناسنامه بسه کاش همون شبم خواب می موند!!!! بله اولش عرض کردم که بنده روشنفکر نیستم.

۹۷/۰۹/۰۶
7660 ...

نظرات  (۵)

:)) حالا اینقدر حرص نخور خواهر.
پاسخ:
نمیذارن لامصبها خواهر:)))
خخخخخ
وقت کردی بهم سر بزن
پاسخ:
چرا ریشه اینجور کامنت ها خشک نمیشه واقعا؟!
چه کاریه آخه ؟! واسه هر درد و مرضی دلیل میسازن به اسم ازادی :-/
پاسخ:
والا بخدا!!! شورش رو درآوردن:/
۱۱ آذر ۹۷ ، ۰۴:۳۴ جولیک ‌‌‌‌‌
نمیشه یه «زنگی بقیه به من چه» گفت و رد شد؟ یعنی منظورم اینه که به ما چه که مردم به همجنسشون می گرایند، یا به هر کس و چیز دیگری. خصوصیه، به خودشون ربط داره. یعنی در نظر من اینکه من در مورد همجنسگراها نظر بدم همونقدر معنی میده، که یه نفر بیاد درمورد پوزیشن های سکسی که فکر می کنه آدم ها مجازند امتحان کنند نظر بده. اونم همونقدر «به من چه» س. اگه کسی خواست بیاد رو من فلانو امتحان کنه میتونم بگم خوشم نمیاد و تو کی هستی و چرا فکر کردی من اهلشم، ولی یکی بره با همسرش فلان کنه خب همسرشم پایه س، من واسه چی نظر بدم.

اصلا از دید من روشنفکری و آزادی نیست، صرفا سر در کار خود بودنه.
پاسخ:
خب بهتره شمام سرت تو کار خودت باشه و اگه از مطالب وبلاگ من خوشت نمیاد خودتو اذیت نکنی و نخونی. به سلامت
۲۵ آذر ۹۷ ، ۰۵:۱۴ جولیک ‌‌‌‌‌
اتفاقا من از مطالب وبلاگ شما خوشم میاد و دنبال می کنم همیشه. حتی بازنشر هم میدم. مودبانه نظرمو در مورد نظرتون اعلام کردم، دلیل پرخاشگریتونو نمیفهمم :)
پاسخ:
دلیلش سن بالا، بی اعصابی، مشکلات اقتصادی، تنهایی مفرط، پاره ای از بیماریهای روحی و روانی می باشد:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی