تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۳۰

زمانی که گذشت...

پیر شدم. اینو به شدت در وجودم احساس می کنم. اولین بار زمانی حسش کردم که دلم دیگه یه اپارتمان نمی خواست. دلم یه خونه ده متری با یه حیاط بیست متری می خواست! دلم حیاط می خواست با یه درخت بزرگ مثل همون که جلوی در خونه قبلیمون بود. سمی رفته بود دم در خونه قبلی. می گفت خونمون ناراحت بود. می گفت درختت خیلی پیر و خسته بود... توی شیش ماه گذشته ده بار هم از خونه بیرون نرفتم. مثل پیرزن های توی فیلم های معناگرا شدم. فقط دلم یه حیاط می خواد با یه درخت بزرگ... دلم می خواد خیلی چیزهای دیگه که توی قلبمه رو بنویسم اما نمی تونم، نمی شه. لامصب نمیشه! سالی که گذشت برای من از جهت شخصی سال خیلی بدی بود. سراسر تنهایی، سراسر بیهودگی، سراسر خسران! بوی گند گرفتم از این همه انجماد، از این همه ناتوانی، از این همه تنهایی و از این همه... پیر شدم در سکوت و کسی نفهمید. مردم اون بیرون دارن زندگی می کنند. مفیدند. موثرند. کسی منتظرشونه. کسی دوستشون داره. کسی نگرانشونه. من اما در سکوت پیر شدم و کسی نفهمید.

با این حال خواستم برای همه شمایی که نمی شناسمتون و اینجا رو می خونید بگم که دوستتون دارم و براتون سال خوبی رو آرزو می کنم.


۹۷/۱۲/۲۸
7660 ...

نظرات  (۱۰)

"سراسر تنهایی، سراسر بیهودگی، سراسر خسران"... منم پیر شدم.
انشاءالله که سال جدید سال حرکت رو به جلو باشه برات عزیز. پیشاپیش سال نو مبارک :)
پاسخ:
چقدر تو در همه این سالها خوب و نزدیک و دوست بودی :*
بله پیر شدیم و من برات بهترین ها رو در سال جدید آرزو می کنم عزیز دلم :****
کسی منتظرشونه 
نه واقعا ..کسی دوستشون داره 
سالها است کسی واقعا واقعا دوستم نداشت جز مادرم ..
پاسخ:
امیدوارم اون اتفاق فوق العاده در سال جدید برات رخ بده و قلبت مملو از عشق و زندگی بشه اونجوری که هیچوقت یادت نیاد چنین کامنتی نوشتی :*
اول داشتن یه خونه حیاط دار با یه درخت بزرگ توش رو براتون آرزو می کنم و بعد از خدا می خوام یه دونه که معجونی از آرامش،حال خوب،جوانی،شوق و امید و همه چیزای خوبه رو توی قلبتون جونه بزنه؛ قلبی که مثل حیاطی که می خوایین خیلی بزرگه که با این حال برای ما آرزوی سال خوب می کنه و دوستمون داره...ممنون <سال نو مبارک>
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی ممنونم از این کامنتتون که میشه براش مرد... روی ماهتون رو می بوسم :*
منم واست سال خوبی آرزو می کنم :)
پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم :)
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۰۰ گمـــــــشده :)
الان من فدای اون دلت
نمی دونم چی بگم فقط درکت می کنم
به امید روزی که حال دلت خوب باشه
پاسخ:
عزیزم خدا نکنه :*
ممنونم از دعای خوبت :)
سلام
بمیرم...
با همه ی وجود حرفاتو درک میکنم و میفهمم و جز دل غمگین و سرد و مایوس کی میتونه تا این حجم تو رو درک کنه
عزیزم امیدوارم به دلت ارامش و به وجودت شادابی بیاد و حالت بهترین احوال بشه
پاسخ:
مرسی از دعاهای خوبتون. امیدوارم همه انرژی های مثبتی که من دادید به خودتون برگرده.
درکت میکنم خیلی زیاد 
پاسخ:
مرسی دوست عزیز... وجود کسانی که آدمو درک می کنند به انسان انگیزه میده که بیشتر از حسش بنویسه.
منم دوستت دارم نیکوی عزیز
هممون پیر شدیم و خسته
ما یه همسایه داریم که یه آقای خیلی پیره، خانومش چند سال پیش فوت کرد و تنهاست. هر روز صبح میاد میشینه تو حیاطش وسط گلها و درختهاش. واقعا بهش حسودیم میشه. با خودم میگم ایکاش یه حیاط داشتم مثل اون. دیگه هیچی نمیخوام. نه میخوام کسی منتظرم باشه نه نگران. فقط من باشم و گل ها و درختام و کتابام و لپ تاپم همین. اصلا از خونه بیرونم نمیرم.


پاسخ:
فراانچسکا دوست خوشگل و خوبم یه روز باید یه پست راجع به احساسم به تو بنویسم. اینکه چقدر حرفه ای و  خوب زندگی می کنی و چقدر این برای من رشک برانگیزه:*

اما واقعا منم دلم می خواد مثل اون آقای همسایه دوران پیری رو بگذرونم :)
کشکی کشکی پیر شدیم رفت !
امیدوارم سال نود و هشت سال شادکامی و سلامتی باشه براتون !
پاسخ:
من همیشه برای شما شادی خواستم جناب فلاحتی شادی شادی و شادی:)
تو خوابهای من که میای هم خندونی هم تندتند با هم راه میریم... ازت دورم اما تو صمیمی ترین دوستمی ...
منم خیلی دوست دارم و امیدوارم امسال برای هممون سال بهتری باشه :*
پاسخ:
بله بله و تو هنوز تنها آدمی هستی که بزرگترین تأثیرها رو در زندگی من داشتی:****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی