تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۰

چیزی شبیه مهربانی

فقط خیلی ساده پایین عکسم نوشته بود: شما خیلی شبیه "جولیا رابرتز" هستید. نفهمید من اینطرف چقدر خوشحال شدم و قطعا نمی دونست چقدر از نظر روحی به این تعریف حتی اگه واقعی هم نباشه نیاز داشتم. لبخند بزرگی زدم و فکر کردم جدا از اینکه آیا واقعا شبیه هستم یا نه، گاهی جملات ساده آدمهای نا آشنا و مهربونی های بی دلیل و بی توقعشون چقدر مهمه. چقدر مهمه آدم گاهی خوب، گاهی زیبا و گاهی در مقام تحسین قرار بگیره. چیزی که همیشه خیلی خیلی کم داشتم و آرزو  می کردم به دست بیارم. برای من که به واسطه زیبا نبودن و دارای نقص بودن کنار گذاشته شدم چقدر این جمله به موقع بود!




۹۴/۰۸/۰۷
7660 ...

نظرات  (۱۵)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۳ فاطیما کیان
تمام آدم ها زیبان , این معیار های غلط زیباییه که زیبایی اصلی رو ساده و یا زشت نشون میده و زیبایی های ساختگی رو عالی و فوق العلاده ...
عاشق جولیام :)
پاسخ:
منم جولیا رو دوست دارم:)
میدونی معیارهای زیبایی خیلی وقته عوض شده و وقتی تو مطابق اونها نباشی خواه ناخواه کنار گذاشته میشی و این یه اصله متاسفانه!
عزززززیزم تو صد برابر خوشگل تری، مخصوصا این عکس جدید اینستات که عااااالیه
پاسخ:
تو همیشه در نهایت مهربونی با من رفتار کردی مرسی دوست خوشگلم:) اون عکس کمی ادیت هم هست جدیش نگیر:)
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۳ نیمه سیب سقراطی
من از جولیا رابرتز خوشم میاد :)
پاسخ:
منم همینطور:)
برای من که به واسطه زیبا نبودن و دارای نقص بودن کنار گذاشته شدم !!!

ااِ ، این چه حرفیه؟! خودت که اینطورى بگى، میرى به سمت کنار گذاشته شدنا!
مثل همین آدمایى که فقط همین خوبیا رو میبینن، باش.
شما کنار که نیستى، وسط ماجرایى :-) 

+ حالا درسته که جولیا رابرتز خوب و خوشگله، اما، شما رو هم که دیدیم، به چشم خواهرى، (من که زیاد درمورد خانوما نظر نمیدم :-D  ) خیلى هم بهترى :-) 
پاسخ:
باور کن دکتر من وسط هیچ ماجرایی نیستم. دقیقا یه مهره سوخته ام:)
+ ممنونم از حسن نظرتون. خوبه که آدم گاهی از این پست ها بذاره تا دوستان با محبتی مثل شما روحیه بدن:) بازم ممنونم
ای جااانم:)
پاسخ:
:) :*
مثل اونروزی که منو منشن کردی زیر یه اسم و من چقدر خوشحال شدم :*
پاسخ:
تو جزء اولین خاطرات من از وبلاگ نویسی هستی. همیشه با دیدن و شنیدن اسمی مشابه اسمت، سریع به یادت می افتم:*
خوبی آدم های غزیبه اینه که نیازی نیست بهشون دروغ بگی:)
پاسخ:
همینطوره :)
غریبه ها هم همیشه غریبه نمی مونند، به زودی دوستان ما خواهند بود. موافق نیستید؟
۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۲ رحیم فلاحتی
به قول دکتر میم " به چشم خواهری " یه سر و گردن بالاتری استاد از این جولیا رابرتز  :)
استاد این آدرس اینستا رو از اون گوشه برداشتی وگرنه منکرین این قضیه رو ارجاع می دادیم اونجا :-)
پاسخ:
مرسی جناب فلاحتی. شما همیشه بیش از لیاقت من بهم لطف داشتید:)
به قول اون نویسنده که گفته بود به خاطر اینکه زشت بودم رفتم هنرمند شدم ...

به قول تو این یه اصله که حاکم شده...اصل بد و دل شکن غم انگیزی ام هست...بر

منکرشم لعنت...

فقط در حق خودت کم لطفی میکنیا...ما غیر از اینا رو می بینیم


پاسخ:
مرسی عزیزم تو همیشه به من لطف داری:* :*
البته اینو قلبن میدونم که مورد پسند معشوق قرار گرفتن یه چیز دیگه ست حتی دنیا هم اگه تاییدت کنه بازم حس خلا تو وجودت جولان میده 
پاسخ:
آره خب بعضی وقتها تایید یه نفر برای آدم مهمتر از تایید یه دنیا آدمه...
دلبری هاش تو یازده یار اوشن هنوز توی ذهنمه :دی 
خوبیه تعریف یه غریبه اینه که منتظر پوک بک نیست به قول معروف,مث جمع رفقا منتظر تایید گرفتن نیست که تایید میکنه! جنس تعریف و تمجید و تاییدش فرق میکنه!
پاسخ:
دقیقا به همین خاطره که همیشه تعریف غریبه ها به آشناها ارجحیت داره:)
من شمارو تاحالا ندیدم...ولی نوشته هاتون باعث شده به وجود یه انسان خوش قلب و مهربون و دوس داشتنی پی ببرم..... احساساتی شدم بیا بغلم:-*:-D
پاسخ:
خیلی خیلی از این همه لطف شما ممنونم عزیز دلم:*
خوشحالم کسانی مثل شما منو همراهی می کنند:)
من شبیه کی ام؟:))
پاسخ:
نمیدونم باید یه بار با دقت بشینم بگردم ببینم شبیه کی هستی:)
راست گفته شبیهشی!ولی تو لب ات قشنگ تره.فرم کلی چهره ات هم ملیح تره.
پاسخ:
آره فکر کنم یه کم لبهامون فرق داره عوضش جولیا سفید پوست تره:))
مرسی صبا جون:*
خب من میتونم با اطمینان بگم شما واقعا از زیبایی ظاهری برخوردارین.بماند دنیا دنیا زیبایی باطنیتون.جولیا رابرتز  خانووم و دوست داشتنی هستن.خوبتر از اینکه بهت بگن شبیه فلان سلبریتی زیبا هستی اینه که بگن شبیه سلبریتی دوست داشتنی هستی.مثلا بم بگن شبیه اسکارلت جوهانسون یا چمیدونم الیشا کاتبرت هستی اونقدر مزه نمیده!(در زیباییش شکی نیستا.طرفدارای زیبایی نیفتن به جونم)
پ.ن:بنده کلا خواننده خاموشم.چی بشه به حرف بیام!

پاسخ:
ممنونم از نظر مثبتی که به من دارید:) باعث افتخاره که برای مطالب من وقت میذارید و همین که گاهی کامنت میذارید دلگرمیه بزرگیه. به خاطر همه این حسهای خوب خیلی ازتون ممنونم خانم:*