تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۸

به سوی جنوب

 تلویزیون دوباره "به سوی جنوب" رو پخش میکنه. جدا از اینکه چقدر من به این سریال علاقه دارم، در حال پخشش دائما خداوند بزرگ رو به چالش وا می داشتم که: پروردگارا چی ساختی!! هر چی بیشتر به "فیریزر" نگاه می کردم، بیشتر به خالق چنین آدمی ایمان می آوردم. دیدن چنین آدمهایی تحمل سختی های زندگی رو راحتتر می کنه. باور کنید!


۹۴/۰۵/۱۴
7660 ...

نظرات  (۱۸)

به سوی جنوب همون فیلمیه که اسم سگشون رکس بود؟! 
پاسخ:

نه اسم سگش "دیفن بیکر"ه :)

اون که شما میگی کلا اسم سریالش "رکس" بود:))

باور می کنم.... حالا ان یارو که نه، ولی هستن دوستانی که واقعا آفرینششون سر حد شخصیت، کمال، فضیلت، متانت و غیره است و الان می دونم می خوای چی بگی فلذا دیگه چیزی نمی گم د:
پاسخ:
آیا منظورت خودتی؟ تو یه کم لاغر بشی یه کم قد بلند یه کم پوستت روشن بشه یه کمم صورتت استخونی تر فکر کنم نزدیک بشی از جهت ظاهری ولی خداییش تو در موارد اخلاقی بالاتری:))))
این بابا و فیلمش واقعا محبوب و دوست داشتنی بودن پدر من تک تک قسمتاشو با دقت نگاه کرد من اون موقع حوصله نداشتم خدایی. تنها داستان بلندی که با دقت تک تک قسمتاشو مو به مو دنبال کردم ماجراهای نیلز بود :D
کی ها پخش میشه به سوی جنوب؟ بیکاریم دراز بکشیم پای لپتاپ ببینیم...

پاسخ:

وای من از داستانهای نیلز متنفر بودم:/

شبکه نمایش ساعت ده نشون میده خیلی خوبه حتی اگه تکراری باشه بازم می ارزه به دیدنش:)

منم دوستش داشتم:)
پاسخ:
:)
من روانی فیریزر بودم! اون موقع ها خیلی بچه بودم که این سریالو می دیدم، اما تجسم انسان کامل و فرشتگان خداوندی در ذهنم شکل فیریزر بود، یه پلیس کانادایی، با موهای سیاه، قد بلند و چشمای آبی ...
پاسخ:
فکر کن این مرد حتی تو رو که بچه بودی رو هم تسخیر کرده بوده:))
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۴ گمـــــــشده :)
منم خیییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییی دوسش داشتم...اصلا ذوق می کردم می دیدمش..
کاش همیشه تو اون سن می موندم..:/
حالا کدوم شبکه می ده که ببینمش..؟
پاسخ:
کاش همگی توی سن خوشبختی جا می موندیم دوست من:)
چقدر رقیب دارم من :))
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۱۸ آلبرت کبیر
ای یادش بخیر ... دو هزار پیش توی دوره جوونی میدیدم اینو :)))
پاسخ:
تو اونموقع فکر کنم تو کوچه بازی می کردی:))
من رو یاد خاطرات قشنگم میندازه
پاسخ:
چقدر خوب:)
چقدر من این بشرو دوس داشتم و با چه دقتی نگاه میکردم فیلمشو. عالی بود عالی. یه سریال دیگه هم بود که طرف از آینده خبر داشت و روزنامه روز بعد رو که میخریدن این روز قبل خبر داشت از اونم خیلی خوشم میومد. کصافطا خیلی خوب بودن :دی
پاسخ:
آره اونم قشنگ بود ولی من به غیر از این دوست عزیزمون عاشق قهرمان سریال "شمال شصت" بودم. وای خدای من نوجوونیم چقدر تند تند عاشق می شدم:))
من عاشقش بودم،پستت باعث شد برم در بارش سرچ کنم،وقتی فهمیدم ٥٦ سالش شده قلبم شکست،دوست داشتم همیشه جوون بمونه،اینم عکسش
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://wpmedia.calgaryherald.com/2015/02/actor-paul-gross-courtesy-whizbang-films.jpg&imgrefurl=http://calgaryherald.com/entertainment/local-arts/paul-gross-receives-order-of-canada-reflects-on-career&h=750&w=1000&tbnid=9RKQ93oK6I72YM:&docid=thxj5XfsXhf9AM&hl=en&ei=vOHBVbnNBoOasAHUzY-IAw&tbm=isch&client=safari&ved=0CCMQMygBMAFqFQoTCLmbwrXakccCFQMNLAod1OYDMQ
پاسخ:
یه آدم جذاب وقتی هم پیر میشه باز به نظرم همونقدر جذابه:) مرسی کتی عزیزم به خاطر اون ویدیوی تاثیر گذار. با وجود آدمهایی عین تو میشه ایمان آورد زندگی قشنگ هم می تونه باشه:*      
@ کتی 
وای چقد پیر شده ولی همون لبخند مخصوص خودشو داره 
:))))
لذت دیدن یه سریال تنهایی بعد اقلا ده سال... عااااالی بود مرسی .... احتمالا شبهای دیگه هم از دست ندم این سریال رو.
جالب این بود عصر تو خونه میگفتم اسم سریال رو پدر که اصلا یادش نیومد گفت جدا یادم نیست :|
خواهرم فرت برگشت گفت همون پلیس لباس قرمزه که اسم سگش رکس بود! من عاشقش بودم :)))))
امان از دست شما دخترها
پاسخ:
:))
ولی خواهرتون اسم سگش رو اشتباه گفته:)
خواهش می کنم شهاب جان. نوش جونت:)
خداروشکر که خوشحال شدی،همش نگران بودم که ناراحت بشی،در مورد حرفهام جدی فکر کن، این یکی از راهایی که میتونی حالتو بهتر کنی
پاسخ:

نه چرا باید ناراحت بشم؟! درسته بد اخلاقم ولی خب اینجوریم ناراحت نمیشم:)

اتفاقا خیلی به این قضیه، پیش از اینها فکر کرد بودم ولی خب میدونی همیشه یه مانع هست و وقتی بزرگترین مانع، موانع اقتصادی باشه دیگه به سختی میشه کاری کرد:/

بازم مرسی کتی عزیز:)

همون موقع ها فهمیدم به وسعت تمام کشورهایی که این سریال درش پخش می شه هوو دارم
پاسخ:
اوه خدای من یعنی توام؟!! :)
اسمش ولی مسخره بود. آدم یاد یخچال فریزر می افتاد
پاسخ:
آره منم یاد فریزر می افتادم اما می تونی به اسم کوچیک صداش کنی: "بن" :))
دو شبه میخمون کردن پخش نمی کننها. امیدوارم فردا شب دوباره پخش کنن
پاسخ:
آره دقیقا:/ حالا همیشه سریالهاشون سر وقت بود نوبت این یکی که شد مشکل پیش اومد!
فکر نکنم دختری رو پیدا کنی که از فریزر بدش بیاد D: D:
پاسخ:
چرا همیشه یه عده هستند که معتقدند: ما از مردهای بور بدمون میاد :)
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۹ آناهــیــ ـــتا
این آقا یکی از کراش های دوره ی نوجوونی من بود :)))
ینی خیییلیااا
پاسخ:
ای بابا رقبا دارن زیاد میشن:))))))