تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰

از جمله نصایح ما به شما

تا به حال روی کسی حساب کرده اید و تو دهنی خوردید؟ بازم این کار رو کردید و بازم فهمیدید که قرار است تو دهنی بخورید آخر کار؟ خب پس دست بردارید و دیگه روی هیچ کس حساب نکنید به همین راحتی! باور کنید که روزگار ما روزگاریست که نمیشه یک اشتباه رو دو بار تکرار کرد.

۹۴/۰۵/۲۰
7660 ...

نظرات  (۱۷)

بله و موتافقم، اما گاهی تکرار میکنم و چوبشو خوردم و میخورم
پاسخ:
امان از این فراموشی های بی موقع! ممنون از اعلام موافقتتون:))
موافقم تصحیح میکنم :دی
نه راستش....همیشه ی خدا هیچ کس نبوده که روش حساب کنم. اصلن از حساب کردن روی دیگران خوشم نمیآید....
و البته با سخنتان موافقم.
پاسخ:
بسیار ممنونم:))
خب قرار نیست همیشه آدم خوب داستان باشیم و باید اعتراف کنم من اون آدم تو دهنی زنه هستم که هرچی بهم اعتماد کنن باز فرت تو دهنی میزنم. روم سیا
پاسخ:
منکه باور نمی کنم تو اتفاقا تو دهنی خوردنت به نظرم خیلی ملسه:))))
زیاد اما گویا اون قدر محکم نبوده که یادم بمونه
پاسخ:
مواظب باش که این روزها احتمالش خیلی بالاست:))
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۵ ماهان هاشمی

من که معمولا سعی می‏کنم به کسی تکیه نکنم!

تمام تلاشمم می‏کنم، که به کسی تودهنی نزنم!

اما اینکه چقدر موفقم، خدا میدونه! :))

پاسخ:
کار خوب و سنجیده رو شما انجام میدی ماهان عزیز:)
کاملا موافقم.
ولی نمیدونم چرا به وقتش یادمون میره همه چی.
پاسخ:
دقیقا مشکل ریز کار همین جاست. موقعش که میرسه متاسفانه یادمون میره:/
من حداقل یک فرصت براى اعتماد به دیگران و یک فرصت براى خوردن تودهنى کوچیک براى همه قائل میشم.
پاسخ:
خب تا چند بار آدم می تونه در این مسیر باشه حتی به قول شما با تو دهنی کوچیک؟
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۸ فاطیما کیان
اره شده ولی باز خرانه فکر کردم میشه روش حساب باز کرد و برنامه تکرار شد و تهش باز همون تو دهنیه موند !
پاسخ:
خب اشتباه کردی دوست عزیزم:)
این نصیحت رو سرمشق زندگیت کن و پیش برو بعد می بینی اینجوری بهتره:)
اصلا لازم نیست تکیه کنیا و توقع داشته باشی همین که گاهی چیزهایی میبینی که انتظارشو نداری بدتر از تو دهنیه
پاسخ:
آره دقیقا. حالا فکر کن روی طرف حسابم کنی:/
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ ساجده رستمی
خیلی اندک
پاسخ:
:))
دیگه بعد از هربار تودهنى یا رکب خوردن، دید نسبت به اون عوض میشه، حساب کمترى روش میکنم و فرصت کمتر و سخت ترى هم بهش میدم. معمولا اینا میرن به سمت نابودیه اعتمادم!
خیلى خیلى کمند کسایى که برگردند!
پاسخ:
بله راست میگید. تقریبا این روند برای همه ما هست متاسفانه.
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ آلبرت کبیر
سعی میکنم جز همسرم روی کسی حساب وا نکنم :)))
مدیونی اگه بهم بگی زن ذلیل :))))))
پاسخ:
مگه تو زن داری؟؟؟؟!!!!!!
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶ آلبرت کبیر
بله خدا قسمت کرده و متاهلیم :))))
پاسخ:
آخییییی اصلا فکر نمیکردم متاهل باشی همش فکر میکردم مثلا 18 یا 19 سالته:)))
به پای هم پیر بشید آلبرت جان:)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۷ آلبرت کبیر
ینی انقد بهم میخوره که جوون باشم ؟؟؟ :)))
خب به خودم امیدوار شدم :))))
خیلی ممنون :)

پاسخ:
تو شخصیتی هستی که در همه حال باید خودتو دوست داشته باشی و از خودت ناامید نشی چون انرژی مثبت زیادی داری:)
بارها پیش اومده! :|
باشه این دفعه دیگه رو کسی حساب نمی کنم
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۳ رها مشق سکوت
نه اینکه نشه رو "کسی" حساب کرد، نمیشه روی " هر کسی " حساب کرد. 

میگن تکرار یه اشتباه برای بار دوم دیگه اسمش اشتباه نیست، انتخابه