تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

مبلها رو گذاشتم توی سایت برای فروش. دو روز پیش پسری که گویا سمسار بود زنگ زد و گفت برای دیدن مبلها میاد. آدرس گرفت و اومد. پسر لاغر و سیاه و عینکی بود با موهای فر تقریبا بلند. تا زیر مبلها رو وارسی کرد و گفت: عصر بهتون خبر میدم! تا دیروز که زنگ زد و گفت: مبلها رو فروختید؟ گفتم: نه. گفت: ببخشید میشه یه سوال ازتون بپرسم؟ گفتم: بله! گفت: وقتی اومدم مبلهاتون رو ببینم روی میزتون عکس عروسی دیدم. تصادف کردید اینجوری شدید؟ گفتم: عکس مال اقوام بود و تصادف هم نکردم! عین گه یهو برگشت گفت: میشه با هم دوست باشیم؟ لطفا به من یه فرصت بدید مطمین باشید پشیمون نمیشید!! آه زندگی... من چه گناهی کردم که همیشه عنترین آدمها باید به من پیشنهاد بدن؟! اون هم آدمی که فکر می کرد چون بچه نیرو هواییه خیلی بامعرفت و شعوره! ملاکهای دخترکش! بعد امروز دوستم برام می گفت آخرین دوست پسرش معتقد بوده کسی که "رضا قاسمی" رو نشناسه مثل اینه که در ادبیات کلاسیک حافظ رو نمی شناسه. تفاوت در سطح پیشنهاد دهندگان رو می تونید درک کنید؟ واقعا مایلم بدونم روی پیشونی من چی نوشته که نکبت ترین و در عین حال با اعتماد به نفس کاذب ترین پسرها به من پیشنهاد دوستی میدن؟! خدا همه ما رو ببخشه و بیامرزه...

۹۴/۰۶/۱۱
7660 ...

نظرات  (۲۳)

والا همون دختر کُش ها و باکلاس هاشونم ته ته وجودشون یه آدم بی کلاس به درد نخوره که فقط قصد سوء استفاده داره.. 
پاسخ:
آره موافقم تهش همشون خیلی معمولی و بی نمکن:))
پوفففف آره. از قضا پریروز وب یکی از دوستان (که البته پستشو بعدا پاک کرد) یک سری ویژگیهای خودمون رو در مورد شناخت از خانمها که بیان کردیم بنده خدا برگشت گفت داداش پیشنهاد می کنم کلا زن نگیری تو... از پریروز یه بند دارم این جمله رو با خودم مرور می کنم دیدم خدایی راست میگه. من البته شعور و معرفت رو دخترکش خیلی حساب نمی کردم سه چهار سال پیش ولی فکر می کردم جزو ویژگیهای مثبت باشه اقلا :)) یه دوسالی تو رابطه با خانمی تازه دیدم نه کلا تصوری که از ملاکهای رابطه داشتم واقعا بچه بازیه. خلاصه که آره بعضی پسرا کلا باید قید رابطه و ازدواج و زن گرفتن و ... رو بزنن و برن سراغ مرام گذاشتن بچه گونه شون و کار رو به کاردونش بسپرن تا وقتی مرد واقعی هست امثال ما ادعا نیان سنگین ترن. وگرنه هم دختر رو بدبخت می کنیم هم خودمون رو.
پاسخ:
زیاد توی کامنتت شکسته نفسی کردی شهاب جان:)
این آقا معتقد بود چون بچه محله نیرو هواییه پس با معرفت و شعوره! و فکر میکرد دخترها عاشق پسرهای این محله ها هستند! ولی من معتقدم شعور هر کسی به محله نیست بلکه به برخورد مودبانست.
اتفاقا افراد مودب و خانواده دوستی مثل تو زنهای خوبی هم گیرشون میاد و شوهرهای ایده آلی هستند:)
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۵ خانوم زرافه
هر چند از روی ظاهر آدمها نمیشه قضاوت کرد ، در هر صورت بهترین ها رو براتون آرزو می کنم ..

موفق باشید :))
پاسخ:
البته من از روی ظاهر قضاوت نکردم ولی چون حرفهاش چندش آور بود و اونها رو ننوشتم ابهام به وجود اومده که من از روی ظاهر قضاوت کردم.
ممنونم همینطور شما:)
میتونم بگم من تو این زمینه خوش شانس بودم البته اگه خوردگی ها و ناقص بودن بعضی دیگه از گوشه ها رو نادیده بگیرم :دی
ولی در کل با مضراب تقریبا موافقم :دی
پاسخ:
امیدوارم یکی اینجوری بهت پیشنهاد بشه تا عمق فاجعه رو درک کنی:))
منم باهاش موافقم.
الان دارم هی متنو نیگا میکنم و بیشتر دارم به حرفای اون پسره فک میکنم !!!
هر چی که بیشتر عمیق میشم می بینم ارزش تحلیل هم نداره اون پسر :|
پاسخ:
آره ارزش نداشت واقعا خودتو خسته نکن:)))
لایک به کامنت آلبرت:))
پاسخ:
آلبرت مثل شما عزیز دل ماست:))
همه خاطرخواه نکبت پر مدعا داشتن اما فقط خوباشو تعریف می کنن. باور کن :))
پاسخ:
آره می دونم:))
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۰ فانتالیزا هویجوریان
ینی میگی پیشنهاد نداشتن خیلی هم خوبه؟! :دی
برم خوشحال باشم ینی؟ :))))
پاسخ:
خوشحال باش چنین پیشنهاداتی نداشتی:))
وقتی خودت همیشه ناراحتی که دیگران از ظاهرت در موردت قضاوت میکنن تو این کارو در مورد بقیه نکن،ممکنه همون ادم بتونه یک دختر رو به حدی خوشبخت کنه که یک فوق تخصص با ماشین پورش نتونه،
پاسخ:
بله من خیلی راحت در مورد آدمی قضاوت می کنم که توی برخورد اول میگه جیگرتو بخورم با اون نه گفتنت:/
شما دوست داری می تونی به همه بدون قضاوت فرصت بدی عزیزم
چیزی که شما نوشتید با چیزی که الان تو کامنت گفتید کاملا فرق داره ، عزیزم شما هم بهتر یکم اعصابتو کنترل کنی
پاسخ:
پس می بینی که شما زود در مورد من قضاوت کردی:)
بحث ناموسی اعصاب منو بهم میریزه:)))
همه دخترا ازین پیشنهادا داغون داشتن... خودتو ناراحت نکنیا 
پاسخ:
عزیزم:))
نه فدات من پوست کلفتتر از این حرفهام ناراحت نمیشم♡
یه پسری که 6 سال ازم کوچیکتره عاشقم شده :(

داغونم مهربــــــــــــــــون:(

داغـــــــــــــــون :(
پاسخ:
خب اگه می بینی با معیارهای ماهیگیر پیر مطابقت داره بهش فکر کن:)
الان معیارتون براى تشخیص دادن اینکه اون پسر، نکبت بوده، چى بوده؟!
عینکى و سیاه و موفرفرى؟ یا طرز بیان احساسات و عقایدش؟
حالا اگه یکى اولش ازت میپرسید شما تا حالا کتاباى هاینریش بل ، یا اشعار عاشقانه لورکا رو خوندین، این خوب و روشنفکر و عالى میشد؟ :-) 
رضا قاسمى؟! :-)  آره، رضا قاسمى خوبه اما اگه کسى اینو به من میگفت اونقدر میخندیدم و اونجورى نگاش میکردم که بره دیگه پیداش نشه 
راستى از ای روشنفکرا تاحالا ضربه خوردى؟ 
پاسخ:
سلام بر تو ای هومن:))
سوالت خوب بود. اولین معیار من برای تشخیص نکبت بودنش بوی بد جورابهاش بود. بعد کنجکاوی بی موردش درباره اینکه من چرا فلج شدم. بعد احمق بودنش که معتقد بود همه بچه های نیرو هوایی باشعورند! بعد ادبیات چندش آورش که هی میگفت جیگرتو بخورم با اون نه گفتنت!! بعد لحن خیلی مزخرف درحرف زدنش و در نهایت سمسار بودنش:/ آیا دلایل برای نکبت بودن کافی نیست؟ :)
من اتفاقا خوشم نمیاد کسی در برخورد اول تیریپ روشنفکری برداره و اتفاقا آدم اینجوری که تهش نکبت در اومدن هم زیاد دیدم. میدونی در کل آدم جذاب کمه. یکی که آدمو درگیر کنه:))
از رضا قاسمی زیاد خوشم نمیاد:)))
شب مزخرفی بود خدایی.. می خوابیم به امید اینکه فردا حالتون بهتر شده باشه :)

پاسخ:
الان فردا شده ولی اتفاق خاصی نیفتاده شهاب:))
من قضاوت نکردم،اول اینکه من دوست دارم،بو دوست دارم خوشحال باشی ،یک جورایی میخواستم بهت بگم اینقد کمال طلب نباش،بعد اینکه من با توجه به چیزی که در مورد ظاهرش و کارش نوشتی نظر دادم، اما چیزی که توی کامنت گفتی واقعا چندش بود
پاسخ:
مرسی مطمین باش قلبها به هم ربط دارند من حتی منتقدینم رو هم به شدت دوست دارم چه برسه به خوانندهای خوب وبلاگم:)
میدونی بزرگترین اشتباه زندگی من وقتی رقم خورد که کمال گرایی خودمو کنار گذاشتم. دیگه حاضر نیستم به کسی که در شانم نیست فرصت بدم. بازم ازت خیلی خیلی ممنونم:*
میدونی بزرگترین اشتباه زندگی من وقتی رقم خورد که کمال گرایی خودمو کنار گذاشتم. دیگه حاضر نیستم به کسی که در شانم نیست فرصت بدم.
دقیقا!به خاطر این طرز تفکری که داری بهت افتخار می کنم دوست من:)
پاسخ:
مرسی صبا... :* دوستی با تو هم برای من افتخار بزرگیه عزیزم:)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۶ فاطیما کیان
تو هیچ مشکلی نداری عزیز دلم مشکل از اعتماد به سقف بعضی از آدم هاست , به قول خواهرکم تف اعتماد به نفس اینارو داشت ابشار نیاگارا شده بود :))
پاسخ:
سلام منو به خواهرتون برسونید و خدمتشون بفرمایید بابت یاد دادن چنین ضرب المثل کاملی بسیار ممنون:)
سلام.
بسیار بسیار قانع و خوشحال شدم از جوابت :-))
پاسخ:
خب خدا رو شکر که به غیر از قانع کردن خوشحالتم کردم:)))
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۸ یک مردِ جدّی
یا حضرت ...

پسره چه اعتماد به نفسی داشته!
پاسخ:
بله آقایون بیشتر وقتها اعتماد به نفس عجیبی دارند:)))
آی عشق آی عشق چهره‌ی سگی‌ات پیدا نیست!
پاسخ:
بله متاسفانه دقیقا همینه...
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۸ عبد الصمد عبد الله
ازدواج کردن بر شما واجب است 
پاسخ:
نبینمت دیگه اینورها!
۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۹ عبد الصمد عبد الله
سلام 


مگر چه گفتم  نظرم را دادم.قصد توهین نداشتم ---همین !
فاک یو عبدالصمد عبدالله.
ببخشید البته من معمولا انقدر بی ادب نیستم.
پاسخ:
اشکال نداره:)