تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۶

شماره ضروری

باید توی لیست مخاطبین گوشیت حتما شماره یکی رو داشته باشی که بتونی توی هر ساعت از شبانه روز بهش زنگ بزنی. باید شماره یکی رو برای لحظات حساس داشته باشی. برای زمانهایی که می ترسی، برای وقتهایی که توی تاریکی خیابون و بارون موندی، برای قدم زدن توی روزهایی که حالت خوبه، برای روزهایی که سفر میری و دلت می خواد برای کسی سوغاتی بخری، برای روزهای برفی روشن، برای بدرقه برای استقبال، برای تعریف کردن ماجراهایی که خیلی خصوصی هستند. وقتی سی سالگی رو مدتهاست پشت سر گذاشتی باید حتما و حتما شماره یکی رو داشته باشی که بتونی باهاش روی مسابقه بارسلونا و بایرن مونیخ شرط بندی کنی، باید کسی رو داشته باشی که پایان سریال هر شب رو باهاش حدس بزنی و راجع به حاشیه های جلسه ساختمون با هیجان براش صحبت کنی. وقتی سی و سه سالگی رو تموم کردی باید شماره کسی رو داشته باشی که بتونی ساعتها بی وقفه براش حرف بزنی و بتونی لا به لای حرفهات با هم بخندید. آدمی که توی سی و چهار سالگی چنین شماره ای رو توی گوشیش نداره آدم تنهاییه. باور کنید...



۹۴/۰۹/۱۵
7660 ...

نظرات  (۲۰)

نه بابا، با این شدت هم نیستى :-)
اما روى بعضى مواردش میتونى روى من حساب کنى :-) .
زنگ زدن در هر ساعت از شبانه روز، شرط بندى روى هر بازى اى که دلت بخواد، و اینکه رفتى سفر، سوغاتى بیارى :-D . 

پاسخ:
از کجا می دونی به این شدت نیست؟
خوش به حال همسرتون. قطعا از زندگی با شما احساس خوشبختی می کنه...
و خیلی خیلی ممنونم از لطفتون:)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ علی خاکباز
یاد اون جمله ی بونوئل افتادم که می گفت:
من تنهایی را دوست دارم به شرطی که هر از گاهی ، دوستی بیاید تا در مورد آن حرف بزنیم.
پاسخ:
چه جمله خوبی. مرسی جناب خاکباز:)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۱ فاطیما کیان
همچین آدمی رو دارم و گوش شنوای خوبی هم داره و با قلبش جواب آدم رو میده منتها بعضی اوقات که حسش هست نیمه ی شب با کسی حرف بزنم دلم نمیاد بیخوابش کنم :)
پاسخ:
خانوم شما خیلی خوشبختید و من براتون استمرارش رو آرزو می کنم. شاکر باشید همیشه :)
همیشه تو هر سنی تو هر شرایطی وجود یک نفر 
همون ینفری که تو میگی لازمه ...
پاسخ:
بله نگین جان... این شماره واقعا در هر سنی ضروریه!
اولا تولدتون خیلی مبارک
اصلا ما آذر ماهی ها هممون گلیم
در مورد شرط بندی بارسلونا و بایرن من حاضرم شمارمو توی گوشیتون سیو کنم! به شرطی که از حاشیه جلسه ساختمون چیزی نگی :)))
تولدت مبارک دوباره و از صمیم قلب برایت یک کانتکت لیست 200 یا 300 تایی از اون شماره هایی که خودت گفتی آرزو میکنم.
(ضمنا این درد مشترک خیلی هاست)
پاسخ:
تولدم نیست جناب برنا ولی با شما هم عقیده هستم در مورد متولدین آذر. من دو نفرشون رو می شناختم که عالی بودند:)

مرسی از لطفتون:)
یعنی تولدته؟:)
اگه اینجوریه که مبارکه اساسی. 
به نظرم میاد همسن و سال هستیم:))
پاسخ:
نه عزیزم تولدم نیست:)
خوبه که حداقل یکی اینجا هم سن من هست:)
هر سن و سالی داشته باشی ٬ اگر کسی نباشد که با یادش ٬ چشمانت از شادی یا غم ٬ پر اشک شود ....هرگز زندگی نکرده ای...


بااااااور میکنیم....
پاسخ:
بله در هر سنی که باشی نبودن این شماره آزار دهنده ست.

مرسی عزیزم
 سی سالگی رو مدت هاااست پشت سر گذاشتی؟!
چقدر همه ی این هایی که گفتی ملموس و آشنا هستن واسم.
پاسخ:
آره چهار ساله سی سالگی رو رد کردم. حس بدیه!
امیدوارم برای سالهای مابقی پیش روت دیگه این حس ها رو نداشته باشی:)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ یه داوطلب
می فهمم چی میگی!
پاسخ:
میدونم که می فهمی... 
چه قشنگ توصیف کردی حست رو /واقعا همینطوره باید کسی باشه که دلخوشی وغم هات رو باهاش تقسیم کنی
پاسخ:
ممنونم خانوم از تعریفتون:) 
بله کسی باید باشه...
 من از پیری می ترسم از این روند رو به رشد می ترسم که هم خودت جسارت رو از دست  میدی و هم اطرافیان هر کدوم میرن سر زندگی خودشون و دیگه مثه مترسک سر جالیزم  کنارت نمی مونه. !
پاسخ:
پیری حکایت جدای غم انگیزتری داره.
مثل همیشه زدی به هدف 7660، ما هم از این شماره ها نداریم هعیییییییی
پاسخ:
امیدوارم بابانویل امسال برامون یکی رو بفرسته که شماره اش سالها توی گوشیمون بمونه:))))
منم فکر میکردم اینجوریه. یعنی هنوز هم فکر می کنم اما اون کسی میاد بعد خسته میشه...بعد آدم حرف نمیزنه...بعد! کاش آدم خودش کافی بود
پاسخ:
خب به نظرم موندن و خسته نشدن به میزان عشق بستگی داره. اینکه آدمها چقدر در رابطه عشق داشته باشند و براش بجنگند...
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ ثمین سعیدی نیا
توی 34 سالگی اون ادم باید کنارمون باشه نه تو گوشیمون

همه تنهاییم
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره:)
امیدواااااااااااارم D: D:
پاسخ:
:)))))
۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ مادموازل ساراh
الان دارم یه رفیق این مدلی که دوست نیست! رفیقه!
کاش 10 سال دیگه پوزخند نزنم و نگم یادش بخیر...
پاسخ:
امیدوارم این رفیق ها موندگار باشند:)
تازشم رو منم حساب کن :)*
پاسخ:
مرسی عزیز دلم:*
دوست ندارم با نداشتن این شماره احساس تنهایی کنم (:
پاسخ:
اما به نظرم به تنهایی عادت نکن تا وقت هست برو دنبال عشق :)
تو دهه دوم زندگی از این شماره ها بود ولی الان تو 34 سالگی یه ادمی که بتونم حداقل یه احوالپرسی دلنشین باهاش بکنم نیست. خودم هم می دونم که خیلی تنها شدم
پاسخ:
مهم همین سالهاست... امیدوارم به زودی از تنهایی دربیاید عزیز دلم:)
پس باید پیداش کنیم...زمان خیلی سریع میگذره...
ممنون خوب بود
پاسخ:
مرسی از شما برای وقتتون عزیزم:)
امیدوارم زود پیدا بشه اون آدم خوب...