تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۹

دعانویس ارزون!

آدمیزاد یه وقتهایی که از عالم فیزیکی ناامید میشه چیزی به ذهنش نمیرسه جز اینکه دست به دامن ماوراء بشه! همین افکار ماورایی بود که اون شب جلوی چشمهای متعجب همخونه ام به یکی از همین دوستان وبلاگی که معتمد و مورد اعتمادم بود مسیج دادم و ازش خواستم یه دعا گیر خوب با قیمت مناسب بهم معرفی کنه! ایشونم اول جدی نگرفت ولی وقتی دید من به شدت به این کار اصرار دارم، قبول کرد و قرار شد من مبلغی پول و یه لباس رو براش بفرستم تا خود ایشون برن دنبال بقیه کار. این وسط هم همخونه محترم معتقد بود که چون طرف پول کم می گیره دعاش تاثیری نداره!! خلاصه که فرد مورد اعتماد من بعد از چند وقت دعا رو که با تشریفات کامل بود، به دست من رسوند و منم مو به مو انجام دادم! هر روز صبح به امید اینکه  احتمالا امروز همون روزه که قراره دعا اثر کنه، بیدار می شدم و شب به امید اینکه فردا اون روزه که دعا اثر کنه به خواب می رفتم. تا اینکه همخونه محترم فرمودند بگذار چهل روز بگذره چون از هر دعایی باید این مدت رد بشه تا به استجاب نزدیک بشه. بعد از چهل روز هم همچنان با امید منتظر تحقق دعا بودم ولی بعد از این مدت کار به گره بزرگی افتاد که باز کردنش از دست گذشت و به دندون رسید. حالا هر وقت که بحثش پیش میاد همه خانواده به علاوه همخونه محترم زبون به شماتت و سرزنش من باز می کنند که "دیدی بهت گفتیم"! کسی چه میدونه شاید اصلا این قسم کارها درست نباشه، شایدم باشه، شایدم دعاش ارزون بود، شایدم دعانویسش تمرکز نکرده بود. خلاصه اینکه وای به حال روزی که انسان بخت برگشته از ماوراء هم ناامید بشه...

۹۴/۱۰/۲۵
7660 ...

نظرات  (۲۰)

۲۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۱ محمد ابراهیمی
بعضی ها گفته ‌اند استجابت دعا فقط این نیست که حاجت من روا بشه، بلکه خیلی بیشتر است. 
پاسخ:
یعنی چی که خیلی بیشتره؟ کاش توضیح میدادید!
وقتی ناامیدی رو میکنه بهت به هر چی متوسل میشی تا روحیه بگیری
وچه قد این دعا ها دلخوش کننده هستن بعد از چند وقت میفهمی که من منطقی به من خرافاتی تبدیل شده
به همین سادگی وخوشمزگی
پاسخ:
دقیقا خیلی چیزها به همین سادگی برای آدم از اعتبار می افتند...
تنت سلامت خواهر جان:)
۲۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۳ دکتر میم
احتمالاً دعانویسش از اون چینیا بوده :-) 
من خودم دعا میکنم، ایشالا درست بشه. زودتر از چهل روز :-) 
پاسخ:
:)))))))
بازم معرفت شما که بی چشمداشت دعا می کنید:)
۲۶ دی ۹۴ ، ۰۱:۴۹ عمو کاکتوس
من کسی رو میشناسم که نه پول میگیره نه چیزی و مشکلت رو هم حل می کنه (تضمینی)
خواستی پیغام بده ...
پاسخ:
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش...
نه جان برادر، مومن از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه:)
سلام عزیزم
امیدوارم لحظه هایت شاد باشه..
چند وقتی نت نداشتم
دلم واسه اینجا تنگ شده بود..

پاسخ:
سلام به روی ماهتون. ممنون که یاد ما هستید:)
مورد داشتیم میگفت برو پیش یه دعا نویس برات یه دعا بنویسه تا کنکور قبول شی..صد تومن هم میگرفت..
گفتم فی رو بیار پایین تضمین کتبی بده تا بیام..نداد گفت بستگی بع طالع و ستاره و این صحبتا داره..منم نرفتم!
پاسخ:
شما رفته بودید پیش دعانویس یا رفته بودید معامله کنید؟:))))))))))))
باحال بود تا حالا این مورد رو نشنیده بودم خداییش:)))
بشر بهتره از همون اول به ماورا دل نبنده و همه مسیولیت هارو خودش قبول کنه! نتیجش هم چه خوب و چه بد پذیرا باشه.
پاسخ:
این سخن شما مشخص می کنه که خوشبختانه توی زندگیتون به اضطرار نیفتادید و جای شکر زیاد داره:)
اینجا یه نکته هست که تا چهل روز دعایی که مینویسند اعتبار داره بعد از چهل روز باطل میشه نه اینکه بعد از چهل روز اثر کنه


پاسخ:
والا دوستم به من گفت بعد از گذشت چهل روز دعا مستجاب میشه:/ حالا اینی هم که شما فرمودید ممکنه درست باشه:)
نه نرفتم..یکی بود که آشنای دعا نویسه بود با اون چونه زدم!
پاسخ:
ولی اگه میشد خیلی خوب بود:) مثلا دویست می گرفت آدم دکترا قبول میشد:)
حالا کنکور رو چکار کردی؟ قبول شدی؟
دعا میکنم :)
پاسخ:
قربون شما:*
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۶ فاطیما کیان
عزیزم میفهمم چقدر دلت یه امید خیلی کوچیک میخواسته و ما همه به وقت گرفتاری دلمون یه نوری کوچیکی ازش رو میخواد اما کاش همیشه یاسین بخونی , خیلی از مشکلات و گره های زندگی خیلی هارو دیدم که چهله ی همین سوره باز کرده در حالیکه زیاد اهل قرآن و اعتقاد بهش نبودن اما ...
روش چهله اش هم توی اینترنت هست
پاسخ:
دیگه به همه چیز متوسل شدم. اینم که شما می فرمایید به روی چشم، اطاعت امر می کنیم:)
نه..قضیه چند ماه پیشه. کنکوری ام الان
پاسخ:
خب امیدوارم بدون دعا قبول بشی:)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۱ آزیتا م.ز
عمو کاکتوس ٧٦٦٠ آدرس نمیخواد ، من میخوام :)) 
وقتی نه پول میگیره نه هیچی امتحانش ضرری نداره خب :))
پاسخ:
http://kaktus.blog.ir/

این آدرس وبلاگ این عمو جونه. می تونی بری براش کامنت بدی:)
من کامنت نگذاشته بودم؟ گذاشته بودم؟
چرا یادم نمیاد؟؟؟؟
پاسخ:
نه کامنت نگذاشته بودید:)
چند وقت پیش، خواهرم هی ناله می کرد که تو بالشتش یه چیزه سفتی هست که شبا اذیتش میکنه. ما هم میگفتیم حتما پر ها به هم چسبیدن و گوله شدن. 
خلاصه بعد از کلی اصرار، بالشت رو باز کردیم و پر ها رو ریختیم بیرون و دیدم یه سرِ مرغ با یه سری نوشته توشه!!!!!
حالا این که چه کسی اینا رو گذاشته اونجا معلوم نشد ولی برای خنثی کردن این دعا کلی پیاده شدیم. 
از دست این خرافات :))
پاسخ:
اگه فکر می کنید خرافاته پس چرا هزینه کردید؟ :)
در مورد منفی زدن، گاهی ممکنه کار ربات باشه. از این رباتایی که میان سایتا رو اسکن می‌کنن.
پاسخ:
اینو نشنیده بودم. یعنی میشه؟ بهرحال مرسی از اطلاع رسانیتون
من فکر میکنم خرافاته. خانواده ام اینجوری فکر نمی کنن.
پاسخ:
نه منم مثل خانوادتون معتقدم خرافات نیست و واقعا هم نیست:)
نه نه فکر نمیکنم اینطور باشه
اگه به یه سنگ بی ارزش هم ایمان داشته باشی برات معجزه می کنه.مشکل از ایمان ماست
پاسخ:
بله مشکل از ایمان ماست. با این جمله سخت موافقم خانوم...
تولد تون هزاران بار مبارک
همیشه منتظر بودم کسی بهم تبریک بگه تولدمو یه جور رویایی کنه اما خیلی وقته که تنهایی این روز معجزه میکنم برای خودم....



پاسخ:
مرسی بخاطر تبریکتون
ما متولد 365 روز تمام سالهای زندگی مان هستیم.
ما همگی متولد همیم
و متولد روزهای اشکها و بوسه ها و لبخندهامان
و متولد اکنون؛ اکنون همه ما
و متولد رودخانه های به سمت دریا و در مسیر آفتاب.
من متولد تو ام، وقتی برایم از دوردست تکان می دهی
و تو متولد من، وقتی کلاه از سر بر می دارم به نشانه دوستی
و ما همه متولد همیم
و متولد یکدیگر در تمامی روزهای آفتاب و باران و تگرگ
و متولد عریانی مادرزادی مان که معصوم بودیم و هستیم؛
اگر عریان باشیم و همچنان کودک،
کودکانی در خواب،
کودکانی برای آمدن
و کودکانی در شتاب رفتن.
ما کودکیم و عریان و متولد همیشه.
(فردین نظری) 
پاسخ:
انتخاب های تو همیشه بی نظیرند. همیشه...

ممنونم عزیز دلم:*