تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۴

روزهای بی خیالی

قبلاها حداقل نزدیکی های عید که می شد یک چالش بزرگ داشتم به اسم "لباس عید" که روزها ذهنم رو مشغول می کرد. حتی کوچکتر که بودم به غیر از این، دغدغه میزان عیدی ها رو هم داشتم و دایم تخمین می زدم که امسال چقدر عیدی جمع می کنم؟! اما در فامیل ما یک رسم بد وجود داره و اونم اینه که به سن سی و پنج سال عیدی تعلق نمی گیره!! حالا یک هفته به عید مونده بی دغدغه و بی حساب و کتاب فقط به سبز شدن درخت جلوی در نگاه می کنم...

۹۴/۱۲/۲۲
7660 ...

نظرات  (۶)

سی و پنج! ما اونقدر تعدادمون زیاده که اگه یه یه بزرگی بخواد به همه نفری ۲ تومن عیدی بده، باید دو میلیون بزاره کنار :-) 
برای همین ما سن عیدی دادن پولی رو تا سقف سن بچه ها پایین آوردیم که خوشحال بشن. و بقیه مون با دعای خیر و شادی بهم عیدی میدیم :-)) و دسته جمعی میشینیم و به سبز شدن درخت جلوی درمون نگاه میکنیم... :-))
(البته گاهی و به بعضیا کتاب عیدی میدم) (آیکون انسان بافرهنگ)
پاسخ:
توی فامیل ما که کلا تصمیم گرفتن عیدی دادن به بچه کوچیک ها رو هم به خاطره تبدیل کنند:/
کتاب عیدی میدی دکتر جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مایه داری :))
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۵ گمـــــــشده :)
والا واسه ما به بالای 15 عیدی نمی دن.:|
پاسخ:
به ما هم پونزده سالگی نمیدادن مطمئن باش:)
من تو خانواده ها ینی هر دوتا خانواده کلا عیدی میگیرم هم پنهانی هم علنی :)))) انقد حال میده !!
به هرکی ندن به من میدن از همون بچگی تا همین الان :))))
البته بعدا رو نمیدونم  :|
بابا مامانمم حتا عیدی میگیرن :)))
خیلی خوبه این عیدی :)))
پاسخ:
چه خوب اونوقت عیدی هم همینجوری میدید یا فقط عیدی می گیرید؟ :)))
من در مورد عیدی دادن وگرفتن حرفی ندارم اما فقط از خدا برات یه عیدی خووب می خواام...یه عیدی که در خورت باشه...
پاسخ:
مرسی آرام جونم. منم برای تو همین آرزوهای خوب رو دارم عزیزم:*
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۲ فاطیما کیان
باز این خوبه توی فامیل ما هرکس شاغل شد و یا ازدواج کرد دیگه عمرن بهش عیدی بدن ! موندم این عید که من بعد چند ماه هنوز شغل رسمی ای ندارم با من چطوری کنار میان :))
پاسخ:
پیش بینی می کنم که بهت عیدی نمیدن:))
عیدی بچه های ما پوله....اما وقتی بزرگ تر میشن براشون هدیه میخرن 
به غریبه جوراب و زیر پوش و روسری میدن بگو 70 سالش باشه اما عیدی رو میدن 
خوب به زبون بیاید و اعلام کنید من از همه عیدی میخام امسال چه اشکالی داره
پاسخ:
چه فامیل خوبی دارید:) همین رسم هاست که عید رو قشنگ و زنده نگه میداره:)

اگه از این جراتها داشتیم که این چند سال عیدمون رو نمی خوردند:)