تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

تا سن پطرزبورگ

من اینجاییم و چراغم در این خانه می سوزد...

درباره بلاگ
تا سن پطرزبورگ

از همه شماهایی که اینجا رو دنبال می کنید و وقت میذارید بسیار سپاسگزارم. ببخشید اگر زود به زود نمی نویسم...

۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۹

پنجره

پولدارها همیشه سلیقه بهتری در هر چیزی دارند. شاید این سلیقه بهتر از پول زیاد باشه و شایدم هم نه. اما کلا پولدار بی سلیقه خیلی کمتره. مثلا پولدارها همیشه پنجره های خونه شون بزرگتره. هر چی بزرگتر بهتر و نورگیرتر! این عکس یه خونه توی محله "دروس" تهرانه. قیمت حول و حوش یک میلیارد به بالاست. اما جدا از قیمت به این پنجره نگاه کنید... کدوم یکی از شما دلش نمی خواد خونه اش چنین پنجره ای داشته باشه؟! لامصب رویاییه! من دلم می خواد تشک و پتوم رو همونجا روی زمین پشت پنجره بدون پرده، پهن کنم و صبح تا شب اون کوچه و مردمی رو که ازش رد میشن نگاه کنم. بعد هر روز برای شما از پشت اون پنجره پست بذارم و بهتون بگم توی کوچه، چه خبره. مثلا از پسر خوش تیپ همسایه روبه رویی بگم یا راجع به زن و شوهر جوون و خوشگلی که هر دو عصر از سرکار برمیگردند. یا براتون بنویسم که پیرمردهای کوچه وقتی منو پشت شیشه می بینند برام لبخند می زنند! اوه بله من موجود خیالباف و زیاده خواهی هستم. صد و پنجاه متر توی دروس صد در صد اندازه دهن من نیست. احتمالا من برای خونه های کوچیک با پنجره های معمولی که صد البته دو تا پرده هم می خوره، ساخته شدم!!


۹۵/۰۱/۱۷
7660 ...